Supergirl

By simaa - července 25, 2018


Supergirl je seriál vysílaný na americké stanici The CW. Vysílá se od roku 2015 a momentálně se vysílá pátá série. Serál je na motivy komixů vydavatelství DC Comics o Supergirl. Supergirl je součástí DC univerza Arrowverse, kde kterého patří seriály Arrow, The Flash a Legends of Tomorrow.

Obsazení:
Melissa Benoist, Chyler Leigh, Calista Flockhart, Chris Wood, Jeremy Jordan, Mehcad Brooks, David Harewood, Tyler Hoechlin, Katie McGrant, a další...

Kara Zor-El je poslední dcera planety Krypton, která byla zničena, když ji bylo třináct let. Aby přežila, rodiče ji poslali na Zemi, aby chránila svého mladšího bratrance Kal-Ela. Její lod' se však vyklonila z kurzu a na přistání na Zem se prodloužilo o několik let, kdy byla ve vesmíru. Mezitím se z jejího bratrance stal hrdina jménem Superman. Kara je na Zemi adoptovaná rodinou Danvers. Kara má stejné super schopnosti jako její bratranec, ale svět už jednoho hrdinu má, a tak Kara své schopnosti nevyužívá. Tedy až do doby, kdy se její adoptivní sestra ocitne ve smrtelném nebezpečí a ona se stává Supergirl...

Asi všichni znají Supermana. Kdo by ho neznal, že ano. Supergirl je jeho sestřenka, která své schpnosti nevyužívala většinu svého života. Země už jednoho superhrdinu měla, ale poté ji určitá událost přiměje je začít použivat. Jako všichni superhrdinové, i Kara vede dvoj život. Líbilo se mi, jak postupně přicházela na to, jak oddělit život jako Kara Danvers a jako Supergirl. Myslím si, že Karu/Supergirl je velmi sympatická. Počínaje její vyobrazení herečky Melissy Benoist.

Supergirl mě hodně nadchnula, je to takový kamarádský typ seriálu. Je opravdu jednoduché si Supergirl oblíbit. Hodně mě zaujalo, jak se v příběhu sem tam objevilymnohé dnešní problémy, jako například diskriminace.

Čas od času se v seriálu objevil i sám Superman, který byl zobrazen Tylerem Hoechlinem z Teen Wolf. To byla pro mě srdcovka, další srdcovkou byl i Chris Wood (Mon-El) z The Vampire Diaries. Vždy jednou za sérii se objeví crossover s ostatními seriály Arrowversu. Jelikož Supergirl byla první seriál, který jsem z Arrowversu viděla, tehdy jsem ty crossovery nechápala, jelikož jsem neznala příběhy ostatních sériálů. Teď si ale ty crossovery užívám. Můj nejoblíbenější crossover byl Elseworlds, u toho jsem umírala smíchy.




  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za komentář!