PRVNÍ | Kiera Cass

By simaa - července 24, 2018


America už si konečně udělala pořádek ve svých citech a ví koho miluje a s kým chce strávit zbytek života a je připravená za tu lásku bojovat. První je nejemotivnější kniha z celé série, opravdu nádhera. Sledování, jak se America čím dál více zamilovává do Maxona je neskutečné. Občas nechyběly ani vtipné scénky. Moc se mi líbilo, že všechny dívky Selekce, které zbyly se nakonec staly nejlepšími přítelkyněmi.

Kniha má opravdu mnoho neočekávaných scén u kterých jsem téměř nedýchala nebo se smála, což je na téhle sérii to kouzelné. Clarkson stále Americu nenávidí, ale vyhodit ji už nemůže, protože je miláčkem publika. Vztah Celesty s Americou nebyl nikdy růžový, a proto bylo hezké, že se usmířily a jsou přítelkyněmi...

Konec byl velmi nečekaný, no podle toho jak se to vezme... America s Maxonem utrpí ztráty svých nejbližších, což celou situaci úplně změnilo a já brečela, hodně... Málem ani nebyl happy end, který bych u téhle série probrečela ještě víc. Ale všechno dobře dopadlo, akorát pár postav si svůj konec nezasloužily, byl smutný... ale bylo to velmi krásné zakončení původní trilogie Selekce, nádherné finále. Tento díl je úžasný, bylo to, jak dojemné, tak i smutné a já to dokonce probrečela. Lepší konec jsem si přát ani nemohla.

Zase mám výtku na překlad. Poslední kapitola je špatně přeložena, což je škoda, protože kniha si ho zasloužila určitě lepší. Jinak na příběh nemám ani jednu výtku, bylo to dokonale krásné zakončení.

Anotace:
Když byla America vybrána do Selekce, ani ve snu by ji nenapadlo, že by se ocitla na dosah samotné koruny, natož k srdci prince Maxona. S blížícím se koncem soutěže narůstají hrozby za branami paláce a America si uvědomuje, jak je lehké všechno ztratit a jak těžce bude muset za svou budoucnost bojovat.

Knižní trailer:

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za komentář!