ŘÍŠE BOUŘÍ | Sarah J. Maas

By simaa - července 24, 2018


Tento díl Skleněného trůnu mě úplně zlomil. Události knihy jsem nečekala a srdce mám zlomené a dokonce ani slzy nechyběly. Troufám si říct, že to byl zatím asi nejlepší díl z celé série, tím nechci říct, že ostatní měly horší kvalitu, to ne, ale prostě... Je to prostě SJM.

V Říši bouří dostaly více prostoru i ostatní postavy. Aelin mám stále svou většinu, ale už je menší. Je mi trošku líto, že mi tam Chaol vůbec nechyběl-nebyl totiž vůbec v knize. Ale Elena v knize sehrála klíčovou roli a já u těch scén brečela. Je tam několik flash-backu, které ukazují, jak to doopravdy bylo s Nehemií a jaká budoucnost čeká, nebo nečeká Aelin. Manoniny části mě zase bavily více.

Mě v knize přišlo celkem vtipné jak si tam všechny Sarah spárovala. Lorcan a Elide, která v této knize dostala více prostoru a úkol, Aedion a Lysandra, Aelin a Rowan, Chaol a Nesryn (i když ani jeden tam nebyli), Dorian a Manon. Cesty všech postav se opět zkříží a pude to napínavé. A Maeve se opět ukázala, jako mrcha a tentokrát vyhrála a Aelin všechny - včetně mě -odrovnala svými plány.

Anotace:
Pro Aelin dlouhá cesta k trůnu teprve začala, ale už nyní je jasné, že bude plná zrady, nepřátelství a nevraživosti. Pokud si chce udržet korunu a ochránit své království, musí se spojit s lidmi, kteří až do teď byli nepřáteli a musí bojovat proti zlu, které se chystá pohltit celý svět. Zkáza se na ni řítí ze všech stran a jediná zoufalá možnost, jak přežít, je obětovat to, co miluje nejvíce na světě.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za komentář!