Riverdale

By simaa - července 23, 2018


Riverdale se vysílá v americe na stanici The CW, u nás je dostupný ke shlédnutí s předplatným na Netflixu. Seriál je založený na Archie DC komixech. Momentálně vychází epizody čtvrté série. Riverdale má aktuálně dva spin-off seriály, The Chilling Adventures of Sabrina (také na Netflixu) a Katy Keene.

Obsazení:
K.J. Apa (Archie), Cole Sprouse(Jughead), Camila Mendes(Veronica), Lili Reinhart(Betty), Madeline Petsch(Cheryl), Trevor Stines(Jason), a další...

Seriál začíná ve chvíli, kdy v městečku Riverdale umře místní premiant Jason Blossom. Archie Andrews je obyčejný teenager, ale po letním neštěstí si uvědomí, že se chce stát muzikantem. Jeho otec je stavařem, nelíbí se mu synovo rozhodnutí a je rozhodnutý zjistit, co za ním stojí. Muzikantem se chce Archie stát i přes skutečnost, že znenadání skončil jeho zakázaný románek se školní učitelkou zpěvu paní Grundyovou. Jak to všechno dopadne? Dokáží Archie, Veronica, Betty a jejich přátelé ustát maloměstský život a jeho temné stránky?

Riverdale patří v poslední době k jedním z nejsledovanějších seriálů. PRVNÍ SÉRIE: V prvních chvílích mi seriál hodně připomíná Pretty Little Liars, možná až moc, ale pořád to mělo něco originálního. Určitě se nemůže zapřít ta atmosféra mystična a tajemství. Já první sérii hodně baštila, nikdy jsem nevěděla, co se stane, měla jsem i různé teorie. Postavy jsou moc hezky udělané a vyobrazené, i jsou hodně podobné svým komixovým předlohám. Jako jediná postava mi nesedla Veronica (i mnoho dalším lidem), která mi připadá namyšleně. Jinak jsou i herecké výkony úžasné. Za mě celá série skončila na jedničku, skvěle zakončené finále.

DRUHÁ SÉRIE: A s druhou sérii přichází kámen úrazu. Já mám na druhou sérii hodně nepopulární názor a jen málo lidí se mnou souhlasí. O proti minulé sérii je druhá naprostý propadák. Začátek byl dobrý, přišly nové vraždy a záhady, ale čím dál víc se mi seriál začal znechucovat. Chování postav mi přijde strašně nucené, člověk by se takhle normálně nechoval, a začínají být i nesympatické. Příběh je příliš jednoduchý, zápletky laciné a klišé. Taky mi připadá, že se tvůrci vyloženě bojí "dotknout" svých oblíbených postav. Když už konečně začalo být něco zajímavého, nějaká rivalita mezi postavami se to hned v další epizodě pokazilo, kdy si všichni zázračně odpustili a chovali se, jako by se nikdy nic nestalo (muzikálový speciál). Jediné plus jsou u mě písničky. Ty jsou skvělé, dokonce je i muzikálový speciál. Upřímně kdyby se ze seriálu udělal muzikál, vůbec by mi to neuškodilo- naopak. Tam by to klidně mohlo být kýčovité. O finále ani nemluvím. Nic tam není pořádně vysvětlené a zase přílíž jednoduché...
Je mi hodně líto, jak se to pokazilo. V první sérii bych neměnila snad vůbec nic, byla skvělá...




Zdroj obrázku: FB Riverdale

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za komentář!