DCERA | Kiera Cass

By simaa - července 25, 2018


Dcera mi přišla o dost slabší než předchozí díly a nebylo to úplně to, co jsem očekávala. Taky to je téměř jiný příběh, psaný z pohledu nové dědičky trůnu..Asi první půlku knihy mi vadilo Eadlynino chování. Chovala se trochu jako rozmazlená princeznička, a taky mě štvala ta její věta: "Jsem Eadlyn Schreave, nikdo není, tak mocný, jako já". Ale Selekce ji trochu změnila a její chování se zlepšilo.

Narozdíl od původní trilogie nevíme koho si následník trůnu vybere. U Maxona a Americy to bylo jasné už od začátku, ale u Eadlyn...? To ani netuším... Skvělý první dojem na mě udělal Ean, to jsem se musela smát. A Henri je strašně sladký a o jeho tlumočníkovi ani nemluvě. Mým favoritem je už od začátku Kile.

V knize nechybí ani trocha nostalgie. Eadlyn zjišt'uje, že seznámení jejich rodičů nebyla úplně pohádka. Musela jsem se smát, jak Eadlyn zjišt'uje, že její matka porušovala pravidla a hned první den ji mohli z paláce vykopnout. 

Anotace:
Princezna Eadlyn od malička stále dokola poslouchala vyprávění o tom, jak se potkali její rodiče. Ona ovšem ani náhodou netouží opakovat jejich romantický příběh! O svém životě však nerozhoduje sama. Její protesty jsou naprosto zbytečné, i ona si musí manžela vybrat v Selekci. Nenechte si ujít příběh další generace princeznovské Selekce.


Knižní trailer:

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za komentář!