FINÁLE | Becca Fitzpatrick

By simaa - července 24, 2018



Kniha se četla úplně sama a bylo to napínávé. Do vztahu Patche a Nory se dostaly další překážky, ale tentokrát už nedovolí, aby je rozdělily. Schyluje se k válce mezi Padlými a Nefilim a Nora se nedobrovolně stala velitelkou armády Nefilim.

Začátek knihy byl celkem klidný, Nora měla jasno, že k válce nedojde a povede všechny k míru. Máme zde novou postavu-Danteho, který je celkem milý a kamarádský. Celý zvrat byl pro mě velmi nečekaný a působivý. I když se Marcie chovala normálně, možná až moc sestersky k Noře, já ji nikdy nevěřila.... a udělala jsem dobře- Jednou mrcha, navždy mrcha... Scott je velmi sladký... Noru má rád jako vlastní sestru a jeho činy to prokazují.

Ukončení této ságy mě dostalo. Bylo to nečekané a velmi srdcervoucí a teklo hodně slz.Jednu chvíli to i vypadalo, že všechno půjde doslova do pekel. Konec jsem hrozně probrečela. Bylo to pro mě hrozně srdcervoucí a nečekané... I když to tak nevypadalo, nakonec byl št'astný konec. Akorát od epilogu jsem čekala něco víc, ale i tak byl moc hezký.

Anotace:
Nora si je jistá jako nikdy, že miluje Patche. On je pro ni ten pravý, navzdory tomu, že patří k padlým andělům. Přestože její původ a osud je předurčuje k tomu, aby byli nepřáteli, Nora se k Patchovi nedokáže otočit zády. Nyní však v sobě oba musejí najít sílu a podstoupit poslední zkoušku. Staří nepřátelé se vracejí, noví se objevují a nečekaná zrada přítele ohrožuje mír, po kterém Nora a Patch tak zoufale touží. Bojující strany jsou jasně - ale na které z nich vlastně oni dva stojí? A existují překážky, které nezdolá ani láska?


Knižní trailer:

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za komentář!