Upíří deníky: Probuzení | L. J. Smith

By simaa - července 24, 2018

Zdroj obrázku: Databazeknih.cz

Probuzení je první díl série Upířích Deníků. Tato série se stala knižní předlohou pro jeden z nejsledovanějších seriálů, The Vampire Diaries. Seriál skončil a já si chtěla přečíst knihy. Od seriálu se to podstatně liší, ale o tom napíšu článek zvlášt'. Kniha určitě nepatří mezi moje nejoblíbenější knihy, ale bylo to pohodové čtení.

Elena mi ze začátku knihy mi nebyla moc sympatická, ale láska ke Stefanovi ji změnila. Neřekla bych, že se v knize stalo něco, co se nedalo očekávat- většinou i díky tomu, že jsem sledovala seriál. Ani nějaké skvělé zvraty. Přes nějaké ty chybičky to bylo hezké a pohodové čtení ale nejsem si jistá, jestli sérii dočtu do konce (17 dílů). Kniha je opravdu tenká-tedy pro mě je tenká- obvykle čtu ty tlusté bichle okolo pět seti stránek. Z příběhu se dalo vytáhnout určitě víc. Kvalitě by určitě pomohlo, kdyby se první dva díly spojily dohromady. Připadalo mi to, jako by kniha skončila nedokončená... Ale zase skončila tím víc napínavá.

Anotace:
Středoškolačka Elena je dívkou, po níž chlapci touží a které se dívky touží podobat. Jenže krásný a tajemný Stefan se zoufale snaží jejímu kouzlu odolat - stíhá ho temná minulost i vědomí, že jeho pomstychtivý bratr Damon je hrozbou pro každého, ke komu se Stefan přiblíží. Elena si brzy uvědomí, že se ocitla mezi dvěma bratry - a ve velkém nebezpečí.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za komentář!