PŮLNOČNÍ KORUNA | Sarah J. Maas

By simaa - července 24, 2018


Půlnoční koruna byla ještě lepší než Skleněný trůn. Hodně nečekaných zvratů, další tajemství, nebezpečí....A další odhalení Celaeniny minulosti. Srdce se mi roztříštilo na milion kousků, takhle se cítí asi každý, kdo čte SJM knihu. Strašně jsem si tuto sérii oblíbila a zamilovala si ji. Oproti Skleněnému trůnu jde vidět, že děj je více promyšlený a styl psaní profesionálnější.

První polovina knihy je soustředěná hlavně na milostný trojúhelník, který se rozpadne, když si Celaena udělá pořádek v citech a uvědomí, koho miluje. Vývoj vztahu Celaeny a Chaol byl možná trochu rychlý, ale zato velmi krásný a mě osobně nadchl. Zvrat v polovině knihy změní úplně všechno, včetně jejich vztahu.... A právě v téhle části jsem hrozně brečela a událost má své následky ve zbytku knihy a dalších dílech. A všechno se začíná pořádně rozjíždět.

V knize mu vadilo Celaenino zatajování informací před jejími přáteli, nebo spíše říkání příběhu a úmyslné vynechávání celkem důležitých informací. Tohle je asi jediné, co mi vadilo...Já vždy měla pocit, že se toho v Celaenině minulosti stalo mnohem víc, než říká. Tušila jsem půl knihy, že se stane to, co jsem si myslela, že se stane, a když se to stalo, div jsem netančila vítězný taneček. Ale jednu část její minulosti jsem opravdu nečekala a změní způsob, jakým se na ni Chaol dívá...

Anotace:
Celaena se stala královou bojovnicí a má za úkol pro něj dělat tu nejšpinavější práci. Ovšem sama dobře ví, že král je mimořádně krutý a jeho chování ovládá tajemné zlo. Proto se snaží odhalit jeho tajemství, ale přitom mu nezavdat příčinu, aby ji podezíral. Rozehrává tak smrtelně nebezpečnou hru, v níž jde nejen o její život, ale i o život všech jejích přátel. A jedné noci se stane to, čeho se nejvíce obávala a co její život rozmetá na kousky...

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za komentář!