SELEKCE | Kiera Cass

By simaa - července 24, 2018


Velmi krásná a kouzelná kniha. Obsahuje i mnoho komických scén, u kterých prostě nešlo nesmát se. Kniha mě opravdu dostala, to přátelství, které se postupně přeměňuje v něco víc... Ke knize jsem se dostala z internetu, když jsem hledala nějaké zajímavé knížky na čtení a do oka mi padla Selekce, hlavně díky té překrásné obálce.

Příběh se mi četl velmi krásně. Je to opravdu krásný příběh, kde můžeme sledovat, jak se Američiny city mění. Na začátku se ni do očí draly trochu slzy... Kniha je plná velmi vtipných scének, opravdu vtipných, které celé knize dodávaly ten správný šmrnc. Maxon je strašně sladký... Neví co má dělat, když žena pláče, je to hrozně roztomilé. 

Postavy celkově jsou moc dobře vymyšlené, včetně vedlejších postav. No, já osobně měla trochu guláš v tom, kdo je která ze soutěžících dívek přece jen jich tam je dost. Ale počet se naštěstí stále zmenšoval, takže jsem se v tom i lépe orientovala. Knihu jsem poprvé četla v angličtině. Nedávno jsem si koupila sérii v češtině a překlad se mi nelíbí, což je jediné, co bych knize vytkla. Vadí mi, když si America a Maxon vykají, je to takové pro mě nepřirozené. Ale i přes tento detail jsem si Selekci opravdu zamilovala a nemohla jsem se odtrhnout.

Anotace:
Pro třicet pět dívek je Selekce životní šancí. Příležitostí k útěku od života, který jim byl stanoven od narození. Být obklopena světem třpytivých šatů a drahocenných šperků. Žít v paláci a soutěžit o srdce krásného prince Maxona. Ale pro Americu Singerovou je Selekce noční můrou. Znamená to pro ni otočit se zády ke své tajné lásce Aspenovi, který je o kastu níž než ona. Nechce se jí odejít z domova a vstoupit do nelítostné soutěže o korunu. Pak America potká prince Maxona. Postupně začne zpochybňovat všechny plány, které si předsevzala - a uvědomí si, že život, o kterém vždycky snila, si už nemůže v porovnání s budoucností představit.

Knižní trailer:

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za komentář!