American Assassin

By simaa - července 24, 2018

American Assasin (český název: Americký zabiják) je film natočený podle knižní předlohy Vince Flynna.
Rozhodla jsem se na něj jít, protože v hlavní roli hraje Dylan O'Brien ze seriálu  Teen Wolf.
Moc jsem toho neočekávala, není to zrovna můj žánr- akčňáky moc nemusím- ale o to víc se mi líbil. Příběh je hodně promyšlený a není to žádná slátanina. Akce je naprosto perfektní a všechno vypadá naprosto přirozeně. Film se hraje jen v originálním znění s cz titulky, tudíž nemá dabing. Já bych na dabing ani nešla, protože vždy kazí celý film. Určitě doporučuji si na něj zajít

Je zajímavé, jak jedna událost může člověka poznamenat a ovlivnit navždy. Tím člověkem je Mitch Rapp, který při teroristickém útoku přišel o snoubeku. Snaží se ty teroristy najít a pozabíjet je. Mitch může jít i do vězení, ale ředitelka CIA v něm vidí potenciál a dá mu šanci dělat to, po čem touží, ovšem u CIA. Pošle ho na výcvik k bývalému mariňákovi Hurleymu, který by z něj měl udělat dokonalou zbraň. Pokud to Mitch zvládne, může lovit teroristy ve službách americké vlády. Vypadá to ale, že svou první misi ani nepřežije....


Zdroj obrázku: ČSFD.CZ

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za komentář!