QUEEN SONG | Victoria Aveyard

By simaa - července 25, 2018

Queen Song je novela ze série Rudá královna, příběh se odehráva v minulosti, několik let před začátkem první knihy. Pro ty, co nečetli Rudou královnu může být recenze spoilerová!

Kniha vypráví o životě Calovy matky. Na čtení jsem se těšila, jelikož Coriane znám jen z vyprávění a chtěla jsem poznat jaká byla. Výsledek mě trošku zklamal. Nebylo to špatné, ale nemohla jsem se do toho začíst. Ze začátku mi trochu připomínala Mare a byla mi sympatická, ale to bylo asi jen do půlky, do doby než Cariane potkala Elaru, pak to začalo jít poměrně z kopce... Místo aby se kniha soustředila na její vztah s Tiberiase, život u dvora a poté na její lásku pro Cala se to točilo kolem její paranoi, že Elara je v její hlavě. Coriane měla vše, co si v životě mohla přát, ale přesto nikdy nebyla št'astná ...Její osud byl velmi smutný, ale možná byla její smrt určitou milostí...

Anotace:
Královna Coriane, první žena krále Tiberiase, si vede tajný deník- jak jinak si má zajistit, že nikdo její myšlenky nepoužije proti ní? Criane vysvětluje její námluvy a vztah s korunním princem, narození nového prince, Cala a potenciální smrtící výzvy, které na ni čekají v jejím královském životě.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za komentář!