Upíří deníky: Zášt'

By simaa - července 24, 2018

Zdroj obrázku: Databazeknih,cz

Třetí díl byl opět lepší, než ty předchozí, možná zatím i nejlepší. Moc se mi líbil, zajímavý děj a mnoho akce přidaly na kvalitě. Tento díl se trochu jeví, jako celé uzavření série. Bylo by to hezké a smutné uzavření série- dokonce jsem i brečela.



Zajímavé vyvinutí knihy. Elena dokázalo něco, co se Katherine nepodařilo - přimět Salvatory spolupracovat. Meredith byla konečně alespoň trochu užitečná a Bonnie o něco víc naivní ... Nová postava, Alaric byl zajímavý a sehrál svou roli skvěle a příběhu byl celkem užitečný. Bylo několik scén, které jsem nečekala a překvapily mě, ale konec mě odrovnal- odhalení té zlé Síly mě překvapilo, akorát možná byla trochu dětinská, ale to tomu dodávalo šmrnc. Trochu mě mrzí, že tam byla na tak krátkou chvíli (v seriálu se jí nemohli zbavit pět sérií a stejně se jim tam vrátila..XD). Elena dostala roli zachránkyně a tato role si vyžádala i jistou obět'...


Anotace:

,,...Děsivá síla plná zášti napadla naše město. Touží všechny zahubit a pít jejich krev. Dokáží se Damon se Stefanem smířit a bojovat bok po boku proti něčemu ještě hrozivějšímu, než jsou oni sami? A dokážu to já?"


  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za komentář!