Dědička ohně | Sarah J. Maas

By simaa - července 24, 2018

Dědička Ohně se četla strašně krásně a stránky rychle ubývaly. Třetí díl série Skleněný Trůn mě úplně nadchnul a pohltil. Kniha byla velmi krásná, akorát byly části, které mě až tak nenadchly, ale i to mělo v sobě něco kladného a příběhu to prospělo. S každou knihou se série posunuje na vyšší úroveň , což je nádhera a na další knihy se těším čím dál, víc.

Příběh se odehráva v novém prostředí, což byla zajímavá změna. Musím přiznat, že mi trošku chyběl Zlomuval- Elena a její hrobka, tajemství ohledně královy magie, samozřejmě mi i chyběly Celaeniny záchvaty vraždění, které jsem vždy milovala a hlavně přátelství Doriana, Chaola a Celaeny. Předchozí díly byly převážně psány o Celaeně (z pohledu vypravěče), ale tady už ne. Jsou rozděleny mezi Celaenu, Chaola, Doriana, Manon a Sorshu.

Nové postavy mají dost velkou roli, a ne všechny části o nich mě bavily. Manon, čarodějnice, její příběh se mi moc nezamlouval, ale bylo dobré, že jsem se díky nim alespoň dozvěděla něco málo o králových plánech. Jeřáb (v originále Rowan - proč překládali to jméno?!), vílí princ, jeho scény s Celaenou byly úplně skvělé. Je tam hodně vedlejších postav, které nebyly v příběhu nějak zvlášt' důležité, ale prostě byly součástí příběhu a patřily tam. Z Maeve se vyklubala hezká mrcha, ale každý příběh takovou má.

V knize se toho stálo strašně hodně nečekaných věcí. Celý příběh byl napínavý a já se nemohla odtrhnout. I slzička ukápla... Dorian se znovu zamiloval, ale ve Zlomuvalu a obvzlášt' na hradě se štěstí člověk nedočká. Zakončení celé knihy byla úžasné a Celaena učiní rozhodnutí, které změní život nejen ji, ale i mnoho dalších lidí, kteří v ní vidí spásu.

Anotace:
Královna, nebo zrádce? Jen ona sama rozhodne. Celaena Sardothien přežila smrtící soutěž a zlomené srdce, ale za jakou cenu. Nyní se musí vydat na cestu do nové země, aby se poprala s temnou pravdou... pravdou o jejím dědictví, které jí může navždy změnit život a budoucnost. Mezitím se shromažďují temné síly s cílem zotročit si celý svět. K tomu, aby je Celaena porazila, musí najít sílu jak k boji s vlastními vnitřními démony, tak také sílu k boji se zlem, které bude brzy vypuštěno.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za komentář!