Královna stínů | Sarah J. Maas

By simaa - července 24, 2018

Sarah J. Maas opět ukázala svůj talent na nečekané zvraty. Kniha mě úplně pohltila a bylo to napínavé od začátku do konce. Královna Stínu, stejně jako ostatní knihy SJM nejsou zrovna nejtenčí, ale zato jsou velmi obsáhlé a popsané do detailů a napínavé.

Pro mě byl celkem nezvyk, když už Celaena nebyla popisována jako Celaena, ale jako Aelin. Nechtěla jsem si to připustit, ale Celaena mi trošku chyběla, i když se na ni nezměnilo nic, kromě jména. Zato Chaol se změnil... Tak, jako jeho vztah s Aelin/Celaenou. Části o Manon mě konečně začaly bavit, i ona se celkem změnila a její cesta se zkřížila s ostatními postavami knihy. Aedion byl už v minulé knize, ale ted', jeho scény se svou dlouho ztracenou sestřenicí jsou úžasné. Vztah Aelin a Jeřába (Rowan) se změnil, a hodně. Zde musím zmínit i překlad. Nechápu, proč v knize přložili jméno Rowan, které je mimochodem  sympatičtější na Jeřába...

Zvraty v knize byly naprosto perfektní. Aelin všem vytřela zrak, a ne jen jednou. Já se ani smíchu nemohla ubránit, protože to opravdu nešlo. A zakončení jsem málem probrečela, ale naštěstí vše dobře dopadlo. Jediné, co mi bylo líto, že se Aelin nedostala do hrobky, ale v příští knize má mít Elena klíčovou roli.

Anotace:
Ztratila všechny, které milovala. Celaena Sardothien se vrací zpátky do říše a jediné, po čem touží, je pomsta. Brzy si ovšem uvědomí, že ve hře je mnohem víc - musí osvobodit prince Doriana, kterého pomocí magie ovládá král ze skleněného hradu. Musí zjistit příčinu královy moci! Ale hlavně nesmí zklamat svůj lid, který do ní vložil veškeré naděje.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za komentář!