PŘESTĚHOVÁNÍ

By simaa - července 28, 2018


Už delší dobu jsem uvažovala o přestěhování blogu z blog.cz na blogger.com (blogspot). Původně jsem si říkala, že ještě se stěhováním rok počkám, ale zkusila jsem si jen tak založit blog na bloggeru a jednou jsem to vzdala a smazala ho, protože mi to přišlo na mě příliš složité. Ale nedalo mi to založila blog znovu. Stejná adresa už nešla použít, proto se adresa trochu liší od názvu (blog by sima X blog by simaa). Název není nic originálního, ale na víc jsem se nezmohla. Mě se líbí, a kdybych někdy chtěla změnit téma blogu, nemusím přitom měnit i název.

Z blogu na blog.cz jsem zkopírovala články, které jsou aktuální (všechny kromě filmů/seriálů/knih, které už vyšly) a některé i přepsala (hlavně knižní recenze) a aktualizovala. Většina knižních recenzí je přepsaná, protože z toho, co jsem tam psala jsem se až někdy hrozila, recenzemi bych to asi nenazývala. Možná jste si všimli, že u knižních recenzí nejsou obrázky. Chtěla bych začít dělat vlastní fotky a založit blogu Instagram. Doufám, že se mi to podaří...

Chtěla bych moc poděkovat Silvě z blogu SILVI design a Lucy z blogu Luciin praktický koutek za jejich návody pro blogspot. Bez jejich návodu bych to asi nezvládla. Také bych chtěla poděkovat ThemeXpose za tuhle šablonu (Rosemary), stáhla jsem ji zdarma. Všechny změny,které jsem udělala jsou povoleny (hlavní obrázek). Hlavní obrázek je má práce s mým photo editorem (PhotoScape).

Mám v plánu nový projekt a pokračovat v recenzí na celé série. Na Pinterestu se mi rozrostly knižní obsazení a jsou i nové, takže i do tohohle se pustím. Asi už by toho vykládání mohlo stačit. Každopádně doufám, že se vám zde bude líbit!


  • Share:

You Might Also Like

1 komentářů

  1. 340 / 5000
    Výsledky překladu
    Blogspot je na toto super. Je jednoduchý, užívateľsky príjemný a ešte k tomu je pod Googlom, takže ponúka pomerne slušnú užívateľskú podporu. :) Ja som mal kedysi takto blog o hre na piano a gitaru a celkom ma to bavilo. :) Je škoda, že už nie je čas. A navyše dnes už by to asi nikto nečítal, keď je na YouTube plno tutoriálov a inštruktážou.

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!