BLOG

By simaa - července 23, 2018


Prvně něco málo z historie blogu. Blog byl původně založen na doméně blog.cz 2. května 2016, když mi bylo třináct let (takové dítě ještě, které nevědělo do čeho jde :)) a v roce 2018 se přestěhoval na blogspot.com. Na začátku jsem psala na téma móda, DIY a filmy, ale po nějaké době mi došla inspirace na články a blogování na nějakou dobu nechala, po nějaké době jsem se očividně vrátila, ale už s jinými tématy na články, které přetrvaly dodnes a jsou jimi knihy, filmy a seriály a taky vše, co do tohohle světa patří.

Na blogu můžete najít recenze a doporučení na knihy, filmy a seriály, playlisty ke knížkám a seznamy filmů. Pokud jste někdo jako já a nikdy nevíte, co si pustit na film nebo seriál a na večer u něj odpočinout nebo přečíst nějakou knihu nebo knižní sérii, která Vám přímo chytne za srdce a už nepustí, jste tu na správném místě. Snažím se, aby si na blogu každý našel to své.

Blog můžete sledovat i na sociálních sítích:








  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za komentář!