rozhovor a spolupráce s Majdou z blogu Majdin svět v knihách

By simaa - července 24, 2018


Už chvíli sleduju blog Majdin svět v knihách a chtěla jsem s Majdou navázat spolupráci a naštěstí souhlasila. Rozhodly jsme se udělat rozhovor jedna s druhou. Otázky jsem vymyslela já a snažila jsem se, aby nebyly stejné jako v Zákulisí blogování, ale přese jen tam jedna nebo dvě takové otázky jsou... Tothle je pro nás obě první meziblogová spolupráce, a tak nás nenapadlo nic jiného, než udělat rozhovor jedna s druhou.
ROZHOVOR:

Řeklni něco málo o sobě.

Jsem Majda, je mi 17 a svůj blog si vedu rok. Píšu hlavně recenze na knížky.

Jaká je tvá nejoblíbenější série/ kniha?

Asi se nedá říct, která knížka nebo série je moje nejoblíbenější, protože každá je jiná. Ale mezi takou tu elitu pro mě patří určitě Harry Potter, Měsíční kroniky, Hana, knížky Jonase Jonassona...

Jaké byly tvé začátky a průběh blogování?

S aktuálním blogem jsem začala úplně spontánně, když jsme měli ve škole povinnou četbu a mě mrzelo, že nikde v rozborech se nedá najít podrobný popis děje - tak jsem taky získala první návštěvníky, své spolužáky. Teď zpětně vím, že to byla celkem blbost, ale tehdy mi to opravdu pomohlo...

Nejoblíbenější autor/ autorka?

S autory je to stejné, jako s knihami, neumím říct, který je nejoblíbenější. Ale mezi mé oblíbené patří J. K. Rowling, Joelle Charbonneau, Jonas Jonasson nebo S. J. Maas.

Jaký byl největší úspěch tvého blogu?

Největší úspěch blogu bylo asi navázání spolupráce s pořadateli Humbooku, kdy jsem na něj byla pozvaná jako jejich VIP host. Této možnosti si opravdu vážím.

Naučilo tě něco blogování? Případně co?

Asi ne přímo naučilo, ale rozhodně jsem se zlepšila v komunikaci s lidmi - když jsem začínala, dělalo mi problém napsat někomu třeba jenom mail.


Kterého blogera/ blogerku by jsi chtěla poznat?

Hm... Nejvíce asi Káju z Penny and books nebo Klárku z Klářiných knih - v obou případech se mi to v říjnu splnilo ♥ další mě teď nenapadají.


Podle čeho si vybíráš nížky?

Knihy si vybírám hlavně podle nálady, moc neřeším, co se teď čte nebo nečte, prostě čtu, na co mám zrovna chuť...


Jaký je tvůj nejoblíbenější herec/ herečka a zpěvák/ zpěvačka?

Nejoblíbenější herec je asi Leonardo diCaprio a oblíbený zpěvák asi Tomáš Klus.

Uvažovala jsi někdy o zrušení blogu?

Ne, měla jsem sice párkrát období, kdy jsem přemýšlela o dlouhodobější pauze, ale přímo o zrušení ještě nikdy.

Inspirují tě nějaké blogy, připadně jaké?

Snažím se psát tak, aby to bylo co nejvíc "moje", takže přímo nějaký blog, který by mě inspiroval nemám.

Setkala jsi se někdy s tvým fanouškem?

Nevím, jestli se to dá považovat přímo za fanoušky, ale setkala jsem se se spoustou lidí, co čtou a často taky blogují na Humbooku.

Čemu se věnuješ mimo blogování?
Mimo blogování dělám hlavně jógu, což lidem často připadá zvláštní, ale já to prostě miluju! Občas si poskládám třeba origami, ale to je tak nějak všechno...




A to je z rozhovoru s Majdou vše, rozhovor se mnou najdete >ZDE<

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za komentář!