Shadowhunters

By simaa - července 23, 2018


Shadowhunters se vysílal na stanici Freeform. Seriál je natočený podle knihy Mortal Instruments od Cassandry Clare. Podle knihy je natočen i jednodílný film Mortal Instruments: City of Bones. Shadowhunters skončili v roce 2019 se svou třetí sérií.

Obsazení:
Katherine McNamara, Dominic Sherwood, Matthew Daddario, Emeraude Toubia, Harry Shum, Alberto Rosende, Isaiah Mustafa, Maxim Roy a další...

Clary Fray žije celkem normální život puberťačky, ale jen do chvíle, kdy sfoukne z narozeninového dortu osmnáct svíček. Zjišťuje, že není tím, kým si myslí, že je, smrtelníkem. Patří k dlouhému rodokmenu Lovců Stínu, kteří ochraňují svět lidí před démony toho nejhrubšího zrna. Na cestě za kompletní proměnou z bezstarostné středoškolačky v obávanou mstitelku jí pomáhá Jace, zkušený Lovec Stínů, a kamarád Simon.

Nemůžu říct, že seriál je nějak špatný, ale hodně se toho tam nepovedlo. V první sérii efekty vypadají strašně lacině a už jen to zhoršuje úroveň celého seriálu. Poté je tu Katherine McNamara, která hlavní roli dostat nikdy neměla, její "herectví" je takové nijaké, umělé a její postava pak působí jako chudinka... Takových ne úplně sympatických postav je tam více. Narozdíl od hlavních postav se tvůrcům povedly ty vedlejší, které už jsou mnohem více sympatičtější.

Shadowhunters mají své dobré i špatné epizody. Někdy jde všechno dobře a začíná se to zlepšovat a někdy to je zbytečně rychlé nebo pomalé. Já bych ho hodnotila jako trochu přeplácaný a kvůli tomu se v tom ději i ztrácím.

V druhé sérii už se to začíná lepšit. Když jsem viděla ty efekty tak jsem málem slavila, že jsou mnohem realističtější a i příběh se posouvá jinam. Stále tam ale jsou ty hluchá místa. Knihy jsem nečetla, ale slyšela jsem hodně ohlasů, že tvůrci se měli více držet knih (knihy tam jsou, jen šest knih naplácali do dvou sérií).

Na nějakou dobu jsem se od Shadowhunters upustila, měla jsem dost zěch iritujících postav a všeho kolem, dodívala jsem se na třetí sérii teprve nedávno. Katherinino herectví se postupně trošku zlepšuje, ale to seriálu moc nepomohlo. Shadowhunters rozhodně nepatří k mým oblíbeným seriálům a myslím, že znovu už se na něj nepodívám.




Zdroj obrázku: FB Shadowhunters

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za komentář!