Flatliners

By simaa - července 25, 2018

Flatliners (český název: Hráči se smrtí) je nová verze sci-fi filmu, natočeného v roce 1990.
Na filmu jsem v kině nebyla, protože mi to nevyšlo časově, ale hned jsem se na to musela kouknout online. Asi bych se na něj nepodívala, kdyby tam nehrála Nina Dobrev, hrála v seriálu The Vampire Diaries.
Jelikož já se na sci-fi, horror filmy nedívám, tak nemám s čím srovnávat. Bylo to hodně napínavé. Hlavní roli zde hrají výčitky svědomí a vina. U některých scén mi až běhal mráz po zádech a nechybí ani hororové scénky. Někdo by je možná nazval slabými, ale pro mě to bylo dost. Určitě musím uznat, že zvláštní efekty vypadaly opravdu reálně. Film mě opravdu hodně bavil až jsem to nečekala a doporučuji si pustit

Skupina studentů medicíny zjišťuje, jestli existuje něco jako posmrtný život, vypadá zprvu slibně: zážitek totiž zbystří smysly. Takže zvídaví hrdinové postupně prodlužují čas kómatu na dvě, čtyři i více minut. Jenže poté se dostaví i vedlejší účinky a nezůstane to jen u děsivých noční můry, v sázce jsou i jejich životy. Musí to zastavit- dřív než bude příliš pozdě...


Zdroj obrázku: ČSFD.cz



  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za komentář!