The Vampire Diaries

By simaa - července 23, 2018


The Vampire Diaries se vysílaly na stanici The CW. Seriál v roce 2017 skončil s osmou sérií.TVD se pár let vysílalo u nás s dabingem, nesl český název Upíří Deníky a nadabované jsou jen čtyři série. The Vampire Diaries jsou natočeny podle knihy Upíří Deníky od L. J. Smith. TVD má dva spin-off seriály, The Originals, zaměřující se na ordinu Původních, a The Legacies.

Obsazení:
Nina Dobrev, Ian Somerhalder, Paul Wesley, Candise King/Accola, Kat Graham, Matt Davis, Steven R. McQeen, Joseph Morgan, Claire Holt, Nathaniel Buzolic, Daniel Gillies, Zach Roerig, Michael Trevino a další...

Byl by to klasický upíří příběh, kde se starodávný upír Stefan přistěhoval do malého městečka Mystic Falls kdesi v amerického lesích, a zamiloval se tam do krásné mladé dívky Eleny. Jenže děj se komplikuje, lidé umírají a na scéně se objevuje upírův zlý bratr Damon. Dávné spory se vzedmou, když i on najde zalíbení ve stejné dívce.

Ačkoliv upíří éra už před nějakým časem skončila, TVD stojí za to vrátit se v čase. Na seriálu velmi obdivuji, že to není jen nějaká romantická upíří slátanina, ale že je to mnohém víc. Je tam hodně krve prolití, krutostí a magie. Svým způsobem bych řekla, že si každý tam dokáže najít něco svého. Úplně v každé epizodě se něco děje a vždy se najde něco, co člověk nečeká.

Příběh nebyl vždy úplně nejlepší, byly tam takové tiché a zbytečné události. Pro mě největší pokles byla celkově celá sedmá série. Podle mě se seriál měl dočkat svého konce už se šestou sérii- bylo by to důstojnější zakončení.

Scénáristům musím nechat, že jsou velmi nápadití. Hlavně ve směru, jak přivést postavu zpět k životu. Úmrtnost je zde poměrně vysoká, ale hlavní postavy jsou většinou oživeny. Seriál mám hodně ráda, často se mi stávalo, že jsem nemohla přestat brečet, vyjímkou nebyl ani finální díl. Z finálního dílu mám tak celkově hořko-sladké pocity, určitě to mohlo být lepší.

Jak už je výše zmíněno, seriál je na motivy knížek. Já četla první čtyři nebo pět dílů a musím říct, že seriál a kniha jsou dvě naprosto rozdílné věci. Seriál si z knihy vzal jen ty úplně nejzákladnější věci, i vzhled hlavní hrdinky se liší. Tvůrci se snažili jen v prvních pár epizodách, aby byla podobnost. V tomto ohledu jsem za to ráda, mě se knihy moc nelíbily, nebyly špatné, ale mnoho věcí tomu chybělo. Filmová verze je podle mě mnohem lepší. Seriál i kniha si jsou každý svou vlastní cestou.





Zdroj obrázku: FB The Vampire Diaries

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za komentář!