Teen Wolf

By simaa - července 23, 2018


Teen Wolf je seriál, který se vysílal na americké stnici MTV. Seriál se vysílal se od roku 2011 a skončil v roce 2017. Teen Wolf nese český název Vlčí Mládě a má dabing má do 5. série.

Obsazení:
Tyler Posey (Scott), Crystal Reed (Allison), Dylan O'Brien (Stiles), Holland Roden(Lydia), Shelley Henning (Malia), Tyler Hoechlin (Derek), Dylan Sprayberry (Liam), Colton Haynes (Jackson), Arden Cho (Kira), Cody Christian (Theo), Ian Bohen (Peter), ...

Scott McCall je obyčejný středoškolák, až do dne, kdy se se svým nejlepším kamarádem Stilesem Stilinskim vyjdou do lesa hledat mrtvolu. Scotta pokouše vlkodlak-Alfa- a on se jedním stává. Ve škole potká novou žačku Allison Argent, do které se zamiluje, Scott je vlkodlak krátce a bojí se, že ji ublíží. Allison je z rodiny, která už po staletí loví vlkodlaky....

Teen Wolf je jeden z mým prvních a taky nejoblíbenějších seriálů, které jsem viděla. Z počátku se mi do něj nechtělo, jelikož v tom stejném roce ten seriál také končil. Rok 2017 pro mě byl na konce seriálů až příliš bohatý a nechtěla jsem tomu ještě přidávat. Každopádně jsem se do Teen Wolf z nějakého důvodu tehdy pustila a jsem za to ráda.

V té době byla éra všemožných fantasy filmů a seriálů, Teen Wolf ovšem není nějaké klišé. Myslím, že od toho má dost daleko. Tenkle seriál je nabitý akcí, nečekanými zvraty, mystična a samozřejmě humoru. Upřímně jsem se ještě nikdy u jiného seriálu tak nesmála. Humoru a vtipných scének Teen Wolf opravdu nepostrádá. Největším přínosem humoru nebyl nikdo jiný, než Stiles. 

Všechny postavy mi byly hned od začátku sympatické, hlavně Stiles a Scott. Vždy jsem si užívala jejich přátelství. Mají mnoho momentů, kde je ukázáno, že jejich přátelství nemůže nic zozdělit. Hodně jsem oceňovala, že každá postava má své vlastní pozadí a dějovou linku.


  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za komentář!