Pretty Little Liars

By simaa - července 23, 2018


Pretty Little Liars je seriál stanice Freeform, kdysi ABC Family. U nás se vysílal pod názvem Prolhané krásky. Pretty Little Liars má sedm sérií, poslední série skončila v roce 2017. Vznikl i spin-off seriál PLL: The Perfectionists, který nebyl tak úspěšný jako původní a skončil po první sérii.

Obsazení:
Trian Bellisario (Spencer), Sascha Pieterse (Alison), Shay Mitchell (Emily),Lucy Hale (Aria), Ashley Benson (Hanna), Keegan Allen (Toby), Ian Harding (Ezra), Tyler Blackburn (Caleb), Janel Parrish (Mona), Andrea Parker (Jessica, Mary), Vanessa Ray (Cece/Charlotte/Charles), Tammin Sursok (Jenna), Drew Van Acker (Jason), Torrey DeVitto (Melissa),......

Seriál je o pěti dívkách tvořící svou partu. Jedna z nic se ale poslední den prázdnin zašne pohřešovat a ostatní začnou dostávat zprávy od -A ,který zná všechny její tajemství a několikrát je ostala do vězení. Po roce se najde její tělo a zjistí se, že šlo o vraždu. A holky zjištují kdo je -A a kdo zabil jejich kamarádku.

Pretty Little Liars je myslím úplně první seriál, který jsem viděla a jeden z těch nejlepších. Na PLL jsem dostala doporučení od kamarádky, bohužel mi řekla jeden velký spoiler, takže jsem částečně věděla, co se s určitou postavou stane. Na serálu se mi nejvíce líbí to, že člověk nikdy neví co se stane a má asi milion teorií kdo je -A, kdo koho zabil, kdo je naživu, nemá někdo dvojče? Je tohle lež? Podobných otátek je vždy mnoho, tahle hra nikdy nekončí.

Dnes je pro mě Pretty Little Liars je pro mě obrovská srdcovka. Celý seriál už jsem viděla asi třikrát a vždy si ho užívám. Moje nejoblíbenější část je první polovina šesté série (dollhouse). V průběhu sérií samozřejmě byly postavy, které mě iritovaly (někdy to byla Hanna, jindy Emily, jindy zase někdo jiný), ale přesto mám tento seriál neskutečně ráda.






  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za komentář!