VĚŽ ÚSVITU | Sarah J. Maas

By simaa - července 25, 2018

Šestá a předposlední kniha série Skleněný Trůn. Není to pokračování o Aelin, což jsem zjistila až po čtyřech kapitolách, ale o Chaolovi v Torre Cesme. Určitě doporučuji před Věží Úsvitu přečíst Krvavé Ostří, protože tam má velmi podstatnou roli postava z Celaeniny minulosti.

V knize jsou velmi podstatnou částí záhady. Všechno, co se stalo a všechny zjištění budou mít velký dopad na děj v poslední knize série. Celý příběh je dost nečekaný, řešení některý záhad by mě asi ani ve snu nenapadly. Moc jsem oceňovala novou mapu. Je zde úplně nové prostředí mimo Erileu a v orientaci ta mapa hodně pomohla.

Zprvu mi bylo hrozně líto, že to Chaolovi a Nesryn nevychází, i když oni o tom ani nevěděli, ale Yrene je s Chaolem absolutně perfektní, stejně jako vývoj jejich vztahu. Já celou knihu čekala, až jim dojde, že Aelin byla ta cizinka, která Yrene naučila sebeobraně a dala jí peníze- a dočkala jsem se až na konci. Bylo to strašně napínavé, plné akce, lásky a dojetí. Celé to je ukončené krátkou kapitolkou o Aelin... Bylo mi ji hrozně líto a už se nemůžu dočkat, co se všechno odehraje v další a poslední knize této série.

Anotace:
Chaol byl vždy věrný svému vládci. To se ale změnilo, když byl skleněný zámek zničen a král Adarlanu se ho pokusil zabít. Chaol sice přežil, ale utrpěl těžká zranění. Jeho jedinou nadějí jsou léčitelé v Atice, pevnosti na Jižním kontinentu. S blížící se válkou se do potíží dostanou i Dorian a Aelin. Aby přežili, musí Chaol přemluvit krále Jižního kontinentu, aby se do války zapojil na té správné straně. Avšak to, co odhalí v Atice, je mnohem důležitější.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za komentář!