FALEŠNÝ POLIBEK | Mary E. Pearson

By simaa - července 25, 2018

Princezna Arabella Celestine Idris Jezelia, První dcera rodu Morrighan, nebo jak ji přátelé říkají Lia má už plné zuby být princezna a všech tradicí včetně toho, jak ji rodiče nutí vdát se za prince, kterého v životě neviděla a nemiluje. A proto se svou komornou, nejlepší kamarádkou uteče ze své rodné země do do malé vesničky Terravin, kde potká dva mladíky. Oba se do ní zamilují, ale Lia je rozhodnutá pro jednoho.

Na Falešný polibek jsem se chystala celkem dlouho, odrazovalo mě, jak je kniha tenká, ale pak jsem se rozhodla, že to přece jen zkusím a jsem za to nesmírně ráda. Strašně jsem si to zamilovala a taky mi i slzy ukáply. Autorka příběh napsala způsobem, jakým jsem ještě žádnou knihu neviděla a já byla překvapená jak nenucené to bylo.


Autorka udržovala identitu vraha a prince v tajnosti do poslední možné chvíle. Já už asi ve čtvrtině měla jasno kdo je kdo, no, ale ukázalo se, že jsem se mýlila. Tahle část příběhu nebyla vůbec nucená a odhalení identity vraha a prince přišlo ve správnou chvíli. Sice mě ze začátku mrzelo, že jsem se mýlila, ale nakonec jsem za to byla ráda. Příběhu celkově nechyběla tajemství akce, láska a ani žal.

Postavy byly napsány skvěle a byly sympatické, jenom v částech byla celkem nevýrazná Pauline, jako Liina nejlepší kamarádka mohla být výraznější, ale přesto ji nechybělo drama. Liin charakter mě překvapil, vůbec se nechovala jako princezna, která je od narození zavřená v paláci. Zvládla a přežila toho hodně, už se těším, co se stane v dalších dílech

Anotace:
Království Morrigan je plné tradic a příběhů o dávném světě. Princezna Lia je ale nesnáší. Svatba s někým, koho nikdy nepotkala? Kvůli zajištění politického spojenectví? Má všeho po krk! A tak v den své svatby uteče a usadí se ve vzdálené vesnici. Tam se seznámí se dvěma záhadnými přitažlivými muži - princem, kterého si měla vzít, a vrahem s úkolem ji zabít. Obklopena tajemstvím a lží Lia odhalí skutečnosti, které otřesou jejím životem.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za komentář!