PROFIL

By simaa - července 23, 2018

Jmenuji se Simaa, no, ona je to spíše moje přezdívka. Je mi 17 let a jsem studentka druhého ročníku střední umělecké školy (Multimédia, grafika, design). Jak asi víte, miluju čtení, filmy a seriály. Čtení je pro mě takové odtrhnutí od reality, uvíznutí v jiném světě. Miluju kreslené pohádky od Disneyho, myslím si, že na věku vůbec nezáleží, Disneyho může člověk sledovat v každém věku a i ty filmová předělání starých klasik.

K blogování mě inspiroval blog The suite life, který už není aktivní, ale i tak jsem mu vděčná, protože bez něj by tento blog asi nikdy nevznikl. Jsem ráda, že jsem se tehdy do světa blogování nechala vtáhnout, přestože jsem cestou potkala několik překážek a blog si prošel i několika velkými změnami.





  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za komentář!