TEMNÁ KRÁSA | Mary E. Pearson

By simaa - července 25, 2018

Závěrečný díl trilogie Letopisy Pozůstalých mě pohltil asi nejvíc z celé trilogie. Lepší zakončení už ani být nemohlo, ano mám pár výtek, ale jsou to jen maličkosti, které na kvalitě nic ubírají. Temná krása byla akcí a dramatem přímo nabitá. Je to i hrozně srdcervoucí a hodně jsem brečela.


V průběhu série toho všechny postavy prošly určitou změnou a našly své pravé já. Právě v tomto díle poznáme jak moc se změnily, a co vše jsou ochotni obětovat. Děj byl tak napínavý, že prostě nešlo se od toho odtrhnout a hodně mě překvapoval.

Když se to blížilo ke konci, myslela jsem, že to budu s koncem zklamaná. Vypadalo to, že všechno, co spolu některé postavy prožily, bude zahozeno. V podstatě jsem celou knihu byla naštvaná, protože se věci neděly, tak jak jsem chtěla. Kniha mohla být o pár stránek delší s time-jumpem, ale jinak jsem s koncem spokojená.

Anotace:
Lia přežila Vendu - ale také má velké zlo, které se zaměřilo na zničení Morrighanu. Jen Lia to může zastavit. S válkou na obzoru nemá Lia jinou možnost než převzít roli První dcery jako vůdce. Zatímco se snaží dostat se do Morrighanu a varovat ji, ona se ocitne při křížových zásazích s Rafe a podezření z Kadena, který ji pronásledoval.
V tomto závěru trilogie Remnant Chronicles musí být zrádci vykoření, musí být učiněné oběti a nemožné překážky musejí být překonány, protože budoucnost každého království visí v rovnováze.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za komentář!