DVŮR TRNŮ A RŮŽÍ | Sarah J. Maas

By simaa - července 23, 2018


Feyre odtáhne neznámé zvíře na jeho panství do Prythianu. Feyre poté zjišt'uje, že není zvíře, ale vznešená víla- Vladař Jarního dvora, Tamlin, kterého z počátku nenávidí, ale nenávist se začne měnit na lásku.. Jarní dvůr je prokletý, všichni občané nosí masku, která nejde sundat a v celém Prythianu je oslabena magie...Feyre je jediná, kdo může kleTbu zlomit...Ale všechno má svou cenu, a jak se zdá Feyre bude muset obětovat sama sebe pro záchranu celého Prithianu i svého Vladaře.

Kniha mě naprosto překvapila a pohltila. Děj je hrozně neočekávaný a krásný. Je to i hodně srdcervoucí a hodně jsem si pobrečela. Dvůr Trnů a Růží je re-telling Krásky a Zvířete, ale s původní pohádkou toho moc společného nebylo. Je to teprve autorčina druhá série a je už tak úžasná a hodně známá a populární.

Kniha mě úplně dostala a já se do ní začetla, jak ještě nikdy do žádné knihy a zamilovala si ji. Nechyběly ani vtipné scénky, u kterých prostě nešlo se nesmát. Je to kniha plná akce a nebezpečí, rozhodně ne nudná. Autorka si do světa Krásky a Zvířete vymyslela úplně nové prostředí a postavy. Příběh je hodně promyšlený, stejně jako postavy. Každá má osobitý charakter, což knize dodávalo šmrnc. Každá událost, která se stane je hodně důležitá a má následky i v dalších dílech, i když se možná ze začátku zdála jako zbytečná.

V částech mi hlavní hrdinka možná připadala trošku naivní a občas jsem s ní ani nesouhlasila, ale vše se to nějak později zlepšilo. Několik kapitol před koncem to začalo mít nějaký velký zvrat, který nemohl nikdo čekat. Tyhle části jsem hltala stránku po stránce dokud se mi nezlomilo srdce, ale stejně jsem musela pokračovat.

Anotace:
Úžasný a mrazivý příběh na motivy příběhu Krásky a Zvířete. Když devatenáctiletá lovkyně Feyre zabije v lese vlka, odvleče ji podivný tvor do svého doupěte, které se ukáže být jiným světem. Tam zjišťuje, že únosce není zvíře, ale Tamlin - jedna z nesmrtelných bytostí, které kdysi vládly světu. Nenávist se postupně mění v lásku a Feyre musí přijít na způsob, jak zachránit tajuplný svět i svého únosce

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za komentář!