KRVAVÉ OSTŘÍ | Sarah J. Maas

By simaa - července 24, 2018


Kniha obsahuje příběhy z Celaeniny minulosti. Bylo to hodně zajímavé-všechny události navazují do současných knih. Ve slovenštině má každý příběh zvlášt' knihu. Jen nám je všechny dali do jedné knihy, a je to si myslím lepší. Poslední příběh mě dostala a dohnala až k slzám. Děj byl hodně zajímavý- jediné, čeho mi je opravdu líto je, že Celaena nikdy neřekla Samovi, že ho miluje-při to on jí to řekl hodně krát. Bylo skvělé poznat blíž postavy a jejich minulost propojenou s Celaenou blíž a konečně poznat Sama, kterého já si zamilovala a na konci jsem brečela, přestože jsem věděla, jak to skončí.

Krvavé ostří popisuje Celaeninu minulost v Tvrzi vrahů, která byla ne-vždy zrovna růžová. Celaena je nezávisla dívka, kterou kvůli nepřízni osudu vycvičil Král vrahů, Arobynn Hamel ve vraha-Ardalánského zabijáka, nejobávanější vražetkyni v celé zemi. Mnoho lidí doporučuje si knihu přečíst dřív, než Skleněný trůn. Já bych to moc nedoporučovala, protože později v Půlnoční koruně by to mohlo hodně prozradit, co se stane. Já jsem ráda, že jsem to nechala, jako poslední knížku.

Anotace:
Celaena Sardothien je nejobávanější zabiják v celém království. I když pracuje společně s ostatními zabijáky sídlícími v Tvrzi vrahů, důvěřuje jen sama sobě a svému příteli Samovi. Když ji její intrikující mistr, Arobynn Hamel, pošle na různé mise, které ji zavedou na vzdálené ostrovy i na nepřátelskou poušť, začne jednat nezávisle na jeho rozkazech - ale tím zároveň zpochybňuje i svoji vlastní věrnost. A během svých výprav zjišťuje, že k Samovi cítí mnohem víc než jen obyčejné přátelství. Ovšem tím, že jedná, jak jí napovídá srdce, a vzpírá se příkazům, se ocitá ona sama i Sam ve smrtelném nebezpečí. Arobynn je nelítostný a zradu nikdy neodpouští. A zná za ni jen jediný trest - smrt. Tato pětice novel odehrávajících se před dějem Skleněného trůnu nabízí pohled do dřívějšího života Celaeny - a je to opravdu fascinující čtení. Obsahuje novely: Vražedkyně a Pán pirátů Vražedkyně a léčitelka Vražedkyně a poušť Vražedkyně a podsvětí Vražedkyně a říše.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za komentář!