The Greatest Showman

By simaa - července 29, 2018

The Greatest Showman (český název: Největší Showman) je muzikálové drama.
Já vím, že tenhle film se v kinech dohrál už před měsíci, ale tuhle recenzi si odpustit prostě nemůžu. Hrají tam i dvě bývalé Disney hvězdy, Zac Efron a Zendaya.
Tohle léto bylo pro mě s filmy velké zklamání. Tenhle film mi ho hned zlepšil. Jsem naprosto ohromená, nemám slov... Něco takového jsem ještě nikdy neviděla, je to nejspíš ten nejoriginálnější a nejlepší film, který jsem viděla. Příběh byl sice takový jednoduchý a pár věcí jsem úplně nepochopila, jako například: proč ti lidi ten cirkus tak nenáviděli. Ale to je jen detail, který ráda přehlédnu. Písně se do příběhu neskutečně hodily a byly chytlavé. Film ani na chvíli neztratil mou pozornost. Choreografie a všechna ta atmosféra perfektní. Šlo vidět, že i herci si to užívali a celé tomu tam kraluje Hugh Jackman (P. T. Barnum). Mě to neskutečně bavilo, muzikál mě přiměl se i usmívat  a kochat se tím úžasným zpracováním, moc povedený film.


Zdroj obrázku: IG The Greatest Showman

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za komentář!