Midnight Sun

By simaa - července 25, 2018

Film Midnight Sun (český název: Půlnoční láska) je založen na stejnojmenném japonském filmu.
Původně jsem film objevila, protože tam hraje Bella Thorne, ale i kdyby tam nehrála, jsem si jistá, že bych si ho pustila i tak.
Na tohle jsem se chtěla podívat už hrozně dlouho a nemohla jsem mu odolat. Musím říct, že tohle je jeden z nejhezčích filmů, které jsem viděla. Není tam moc postav, dobře se v něm orientovalo. A ta romantická linka taky skvělá. Krásné zpracování příběhu a postav. Moc se mi líbilo, jak do příběhu zapojili i hudbu. Nejen, že ty písničky jsou chytlavé, ale dokonalé odráží pocity a život hlavní hrdinky. U filmů jako je tento je jasné, jak to skončí, ale i tak mi to nezabránilo v slzách. Konec je hrozně dojemný, smutný a i krásný zároveň. Jediné, co bych tomu vytkla je český dabing. Český dabing se tady opravdu nepovedl a kazí i film. Naštěstí, když se do něj člověk zakouká už to začne ignorovat a zvykne si.

Zdroj obrázku: ČSFD.cz

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za komentář!