Upíří deníky: Souboj | L. J. Smith

By simaa - července 24, 2018

Zdroj obrázku: Databazeknih.cz


Souboj byl určitě lepší, než předchozí díl. Bavila mě i víc a kvalita taky lepší. Ale pořád příliš jednoduché, ale konec jsem nečekala a dopadlo to zajímavě. Doufám, že se knihy budou postupně zlepšovat a i víc mě bavit.

Poznat lépe Damona bylo skvělé. Já mám slabost pro ty tajemné, nebezpečné a sexy kluky. Stefana miluju také, Elena by pro něj udělala cokoliv a s nikým jiným si být nepřeje. Bylo to opět zajímavé. Mnohem víc akčnější a lepší, což bylo skvělé. Meredith je trochu nevýrazná postava a na můj vkus nepotřebná, snad se to změní. Naopak Bonnie a její vize jsou velmi užitečné a nečekané. Konec jsem nečekala a nemůžu se dočkat, jak se to vyvine v příštím díle...

Anotace:
Elena brzy zjistí, že existuje ještě mnohem větší nebezpečí než zamilovat se do upíra - a to být předmětem touhy upírů dvou. Zatímco Stefan i nadále bojuje s instinktivní žízní po její krvi, Damon setrvává ve své snaze získat si Elenino srdce. A Elenu přitom čeká ještě mnohem těžší zkouška: aby zachránila jednoho ze svých nesmrtelných ctitelů, sama bude muset riskovat svoji smrtelnost…

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za komentář!