Status Update

By simaa - července 25, 2018

Status Update je americká romance-teen muzikální komedie.
Na film jsem se chtěla podívat hlavně kvůli mým oblíbeným hercům (Ross Lynch a Olivia Holt). Tématem mi to trošku připomíná Disney Channel film Kluci na povel, ale tohle bylo o dost lepší.
Úžasný film to je. Někdy jsem úplně umírala smíchy, když se Kylovi aplikace vymkla z rukou, perfektní trapné scénky. Z těch scének jsem dostávala záchvaty smíchu. Obsazení je dokonalé a podle toho i herecké a pěvecké výkony tak vypadají. Dalo by se říct, že trailer vyobrazil asi půlku (nebo většinu) filmu, takže člověk ví, co se stane. I kdyby ten trailer nebyl tak obsáhlý, tak je jasné co se asi stane. Nemůžu říct, že mě film zklamat, to v žádné případě, ale je tam jen pár scén, které mě fakt překvapily a zbytek se dal předvídat. Každopádně ale doporučuji zkouknout.

Kyle je dospívající středoškolák, který po rozvodu svých rodičů a nemůže zapadnout do nové školy a nového života. Kyle objeví kouzelnou aplikaci, která způsobí, že cokoliv, co napíše se stane skutečností. Zprvu to byl jen způsob jak zapadnout a zapůsobit na holku, ale později se Kyle na aplikaci stane čím dál závislejší. Začal ztrácet lidi, na kterých mu v novém životě záleží a uvědomuje si, že tohle nikdy nechtěl a hledá způsob jak vše napravit.


Zdroj obrázku: ČSFD.cz

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za komentář!