Truth Or Dare

By simaa - července 25, 2018

Truth or Dare je americký nadpřirozený thriller.
Tohle není zrovna můj žánr a nejsem si jistá, jestli bych na film šla, kdyby tam nehrály známé tváře (Lucy Hale, Tyler Posey), ale rozhodně nelituju, že jsem ho viděla.
Film jsem si hrozně moc užila.Tohle rozhodně není případ, kdy je prakticky celý film obsažený v traileru. Každou sekundu jsem trnula v napětí, co se stane dál. Asi bych to nenazvala hororem, sice jsem u některých scén přivírala oči, ale čekala jsem to strašidelnější. Zvláštní efekty jsou úžasné, baštila jsem úplně všechno, včetně hvězdných hereckých výkonů. Filmu nechyběl ani posun charakteru hlavní postavy. Děj je skvěle promyšlený. Na začátku je Olivia taková naivní holka, která dělá jen to správné a průběhu děje a na konci ji vidíme úplně jinak, tou naivní dívkou už není. Musím, ale vytknou překlad filmu. Zaprvé to je ten český název, Vadí Nevadí člověku oproti originálního názvu Truth of Dare nic neřekne. Poté titulky, ta hra se u nás jmenuje Pravda nebo úkol a v titulcích je opět Vadí Nevadí... Až na tenhle detail to byl skvělý thriller nádechem horroru.



Zdroj obrázku: IG truthordaremovie

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za komentář!