The Chilling Adventures of Sabrina

By simaa - října 31, 2018


The Chiling Adventures of Sabrina je seriálod Netflixu. Je také od tvůrců úspěšného seriálu Riverdale, oba seriály jsou na motivy DC komiksů, je to taky reboot (znovuzpracování) seriálu Sabrina-mladá čarodějnice z devadesátých let. The Chilling Adventures of Sabrina má odvysílanou třetí sérii

Sabrina Spellmanová brzy oslaví své šestnácté narozeniny. Přesně na Halloween. Poklidné dny před Svátkem Všech svatých tráví se svým přítelem Harveym a nejlepšími kamarádkami Roz a Susie. Jenže Sabrina má tajemství. Na své šestnácté narozeniny si musí vybrat. Musí si vybrat mezi svými přáteli a svou rodinou. Sabrina totiž není obyčejná dívka, ale čarodějka.

Na tenhle seriál jsem se těšila hodně dlouho, ale hodně mě odrazovalo to, že je od tvůrců Riverdalu, který já hodně kritizuji. Tenhle reboot vypadal podle traileru hodně dobře a navíc tam hraje v hlavní roli můj oblíbený zpěvák a herec, Ross Lynch, takže jsem nakonec neodolala. Seriál se hodně soustředil na Sabrinu a docela málo na ostatní hlavni postavy. Jako například na Harveyho. Ten, i když je hlavní postava, nedostal moc prostoru. Ross je skvělý herec, je škoda, že jeho charakter jeho postavy moc nevynikl. Nedostal moc prostoru pro jeho charakter. To i Sabrininy kamarádky. Více prostoru začali získávat až u konce, kdy se začala řešit minulosti jejich rodin.

Naopak jsem se hodně líbilo, jak je vyobrazený Sabrinin život jako čarodějky a celá tahle oblast. Přijde mi dost zvláštní a originální, jak je vyobrazený Dark Lord, je to takové monstrum... Kozel stojící jako člověk a vládne jim. Je mi docela líto, že se v seriálu více nezabývalo smrtí Sabrininých rodičů, očividně je tam ještě mnoho nevysvětlených věcí.Perfektní byly tety Zelda a Helda. At' už šlo o jejich vztah, nebo jenom o jejich scénky, vždy mě momenty s nimi bavily a zasmála jsem se s nimi. Čekala jsem, že Sabrina ukáže více svých schopností, ale dokonale to nahradily scénky, kdy musela někoho zachránit nebo něco napravit. Je zajímavá a sympatická postava, která se nebojí přiznat, když něco zvorala. Konec první série byl skvělý, ale ta závěrečná scéna byla z toho to nejlepší. Nemůžu se dočkat na pokračování.




Zdroj obrázku: FB The Chilling Adventures of Sabrina


  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za komentář!