Nový projekt: BOOK PLAYLISTS

By simaa - listopadu 17, 2018

Pokud mě sledujete na Youtube (simaa_d), nejspíš jste si všimli, že na tomto projektu už nějakou chvíli pracuju. Dříve jsem se k jeho blogovém zpracování nedostala, ale konečně pro něj čas nastal.

Jde o to, že vytvářím k jednotlivým knižním sériím playlist písní, které mi je určitým způsobem připomínají, a nebo jsou jimi přímo inspirovány. Předem upozorňuji, že tam budou písně, které se líbí mě, ne všem se musí líbit. Každá knižní série bude mít svůj článek a do něj přidám písně na přehrání na YouTube a po ně vždy napíšu, co mi z té písmě připomíná, jaké postavy, děj, pár, a podobně. Některé písně inspirované knihami můžou obsahovat spoilery z děj  knihy, ale na to vždy upozorním. Uspořádání písní bude zcela náhodné. Zatím mám playlisty jen pro tři série, ale určitě jich bude víc. Já hudbu miluju, seznamy se rozšiřují docela často, obzvláště ten pro Skleněný trůn, články budou rozšiřovány, když do seznamů na YT bude více nových písní.  První článek do tohoto projektu by měl vyjít v nejbližší době. Doufám že vás bude tento projekt bavit stejně jako mě.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za komentář!