ZÁKULISÍ BLOGOVÁNÍ

By simaa - října 12, 2018


Mnohé z vás možná zajímá, jaké to je blogovat, a co to obnáší. Na Facebooku jsem objevila blogerskou výzvu, díky které tohle zjistíte. Obvykle se žádných výzev neúčastním, ale tahle dost zaujala a já neodolala se zúčastnit


Jak jsem začal/a psát blog?

K blogování mě přivedl blog The suite life & Violetta & Soy Luna, který byl prvním blogem, který jsem začala sledovat. Blog jsem sledovala, když mi bylo dvanáct až třináct let a už není aktivní. Navštěvovala jsem ho často a začala si říkat, jaké by to bylo mít vlastní blog. Neměla jsem tehdy s blogováním žádné zkušenosti a nevěděla, co to obnáší. Vrhla jsem se do toho po hlavě. A od té doby tento blog prošel docela velkými změnami.


Proč píšu?

Psaní blogu mě jednoduše baví. Je to pro mě místo, kde můžu sdělovat své názory a myšlenky. A člověka i potěší, když se lidem blog líbí. Ale hlavní je, že tento blog píšu pro sebe a nikdo mi to nemůže vzít : )

Kdo je můj oblíbený autor/ka?

Mno... To je docela záludná otázka. Asi záleží na tom, jaký žánr by to byl. Ze žánru New Adult (NA) by to byly autorky Becca a Krista Ritchie, které společně napsaly sérii Addicted a Calloway Sisters a z žánru fantasy by to nebyl nikdo jiný než Sarah J. Maas, která napsala série Skleněný trůn a Dvůr trnů a růží.

Jaká je moje oblíbená kniha?

Smysl téhle otázky vezmu jako nejoblíbenější kniha, jelikož mých oblíbených knih je opravdu spousta a nejoblíbenější je jen jedna. Pro někoho může být nemožné vybrat si jednu jedinou knihu, kterou označit jako tu nejoblíbenější, já ale nemusím nad touto otázkou ani přemýšlet, je to Kingdom Of Ash (Království popela) od Sarah J. Maas. U Kingdom Of Ash jsem brečela jako nikdy u žádné knihy či filmu, roztříštila mi srdce na milion kousků a pokaždé, když na ní pomyslím, slzy se mi derou do očí, ale přesto ji zbožňuju, je to epický konec jedné velké éry, který si tohle označení nepochybně zaslouží.
 
O čem píšu?

Pokud sledujete blog, tak to určitě víte, ale pro nové návštěvníky neuškodí to napsat. Píšu o filmech seriálech a knihách a na blogu najdete mnoho článku z tohohle světa.

Jak dlouho mi trvá napsat jeden článek?

To je u každého článku jiné. Knižní recenze mi trvají napsat někdy jen dvacet minut a někdy i dvě hodiny (někdy i dva dny, když se mi nechce psát). Když čtu knihu, snažím se si z toho pamatovat, co se mi líbilo, co zklamalo a poznatky. Už když čtu, tak přemýšlím, co bych jak mohla napsat a snažím se to zformulovat do vět. Když jdu do kina na nový film, je to to samé. U seriálů mi to obvykle trvá nejdéle, rozepíšu se, tak, že mi to trvá i pár hodin. Někdy to jde samo a jindy zase hůř.

Jaká je moje oblíbená citace z knihy?

Tak tady si asi jeden nevyberu, je jich spousta, ale mám ráda citace ze série Skleněný trůn asi nejvíc.

Ví moje rodina/ přátelé, že píšu? Ne - proč ne? Ano - podporují mě?

Rodina nevím, blog nijak netajím, ale taky to není, že bych někomu vyloženě řekla, že píšu blog. Pár mých kamarádek o něm ví, ty, u kterých vím, že téma blogu najdou zajímavé.

Označuji se rád/ a za blogera?

Já tohle tak nějak neřeším :D

Zkoušel/ a už jsem někdy napsat knihu?

Tohle jsem nikdy nezkoušela. A ani to v plánu nemám. Já totiž nemám tu trpělivost a fantazii k tomu potřebnou. Mám problém kolikrát napsat i příběh do slohovky ve škole... tenhle druh psaní mi vůbec nejde.

Jaká je největší výzva, se kterou se jako bloger setkávám?

To bude asi, jak zařídit, aby na něj byl čas. Jakž, takž se mi to ještě daří, ale není to, jako o prázdninách, přes školu je toho času méně.. Ale přiznávám se, že bývám pozadu a články, obzvláště tento rok jsem velmi pozadu s recenzemi na knihy a co nejdříve to musím napravit.

Jaké jsou pro mě ideální podmínky pro psaní?

Dobrá nálada, nebo alespoň chuť napsat článek. Ráda si při psání pouštím i moje oblíbené písničky nebo pustím film nebo epizodu seriálu..

Co mi blogování dalo a vzalo?

Dalo mi určitě schopnost, jak vyjádřit svůj názor a a psát, tak, aby to dávalo smysl. Bere i to určitě mnoho času, ale já to dělám ráda.

Moje oblíbené blogy, které čtu...

Pohoda lahoda a Luciina zašívárna a různé další knižní blogy, na které narazím na facebookových stránkách a skupinách.


To je všechno! Doufám, že vám to pomohlo poznat lépe mě i můj blog.
Výzvu jsem převzala od Canli.cz
Pokud máš blog, neváhej a dej si tuhle výzvu i na svůj blog :D

OTÁZKY:
Jak jsem začal/a psát blog?
Proč píšu?
Kdo je můj oblíbený autor?
Jaká je moje oblíbená kniha?
O čem píšu?
Jak dlouho mi trvá napsat jeden článek?
Už jsem někdy měl/a spisovatelský blok?
Jaká je moje oblíbená citace knihy?
Ví moje rodina/ přátelé, že píšu? Ne - proč ne? Ano - podporují mě?
Označuju se rád/a za blogera?
Zkoušel/a jsem už někdy napsat knihu?
Jaká je největší výzva, se kterou se setkávám jako blogger?
Jaké jsou ideální podmíny pro psaní?
Co mi blogování dalo a vzalo?

  • Share:

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Přesně tak, na napsání článku musím mít dobrou náladu a hudba je stálý nápomocník :)

    FIT MADDIE

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!