The Flash

By simaa - října 17, 2018


The Flash je seriál vysílaný na americké stanici The CW. Vysílá se od roku 2014 a je založen na komiksech vydavatelství DC Comics. Seriál má odvysílané pět sérií a momentálně se vychází šestá série. The Flash je součástí DC univerza Arrowverse, kde kterého patří také seriály Arrow, Supergirl a Legends of Tomorrow.

Obsazení:
Grant Gustin (Barry Allen/Flash), Candice Patton (Iris West), Danielle Panabaker, Carlos Valdes (Cisco Ramon), Tom Cavanaugh (Dr. Wells/Harry/HR), Jesse L. Martin (Joe West), John Wesley Shipp (Henry Allen), Keynan Lonsdale (Wally West),...

Děj seriálu se točí kolem postavy policejního forenzního analytika Barryho Allena, který je při explozi urychlovače částic zasažen bleskem a probudí se z kómatu s nadpřirozenou schopností rychlého pohybu a regenerace. S pomocí vědce Dr. Harrisona Wellse a jeho kolegů začne jako maskovaný superhrdina Flash pomáhat chránit Central City nejen před běžnými zločinci, ale také před jedinci, kteří začali po výbuchu urychlovače taky zjišťovat, že mají nejrůznější nadlidské schopnosti. Barry také dlouhodobě pátrá po skutečném vrahovi své matky, tzv. Reverse-Flashovi, a chce očistit svého otce, který za tento čin sedí ve vězení.

The Flash je mým druhým seriálem ze světa DC. Tak jako u Supergirl, i tady má seriál svého superhrdinu a jmenuje se Barry Allen a.k.a. The Flash. Naprosto jsem se zamilovala do všech postav. Některé jsou vybaveny skvělým humorem a charakterem. Celý seriál je občas dost humorný, ale má i tragické momenty. A těch tragických momentů je tam více než dost...je to opravdu hodně smutné. Ale naštěstí tam jsou právě ty humorné scénky, u kterých nejde se nesmát. Například, když Cisco vymýšlí přezdívky všem těm padouchům. Ta legendární a moje oblíbená je "Captain Cold" a.k.a. Lenart Snart. The Flash je hlavně o přátelství a o rodinně. Tyhle pohodové a št'astné momenty mám moc ráda, postavy si na chvíli odpočinou od zachraňování světa a porážení padouchů a prostě si užívají... A když už jsem  u těch padouchů, každá série má toho svého hlavního záporáka. Bylo mi dost líto, že se hlavní záporák první série odhalil hned v pilotním díle. Ale v průběhu série jsem o tom párkrát pochybovala.

Pro mě bylo občas negativum cestování do minulosti a její měnění. Zdá se mi to už dost ohrané, je to skoro v každém seriálu/filmu, co má co dělat s fantasy. Někdy se to povedlo (spíše většinou), ale někdy zase ne. Naopak jsem si nesmírně užívala cestování a propojování s jinými Zeměmi. Přišlo mi to dost originální a pokaždé to s sebou přineslo něco nového.

U Supergirl se mi nelíbily crossovery, neznala jsem ani jeden z ostatních seriálů, takže jsem jim neporozuměla... Ale tady jsem si je naopak užívala, hlavně ty s Karou Danvers.  Každý crossover byl v jiném stylu a originální, takže se události neopakovaly. Nejvíce se mi líbil ten muzikálový (The Flash x Supergirl), muzikály miluju, takže tenhle byl pro mě přímo dělaný. A myslím, že mě taky navnadily podívat se na další DC seriál - Arrow. Ve Flashovi jsou jen záblesky seriálu, ale dost mě zaujaly, takže někdy určitě zkusím.




Zdroj obrázku: FB The Flash














  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za komentář!