PROHNILÉ KRÁLOVSTVÍ | Erin Watt

By simaa - srpna 31, 2018

Nejdřív ze všeho musím říct, že jsem smutná. Tohle byla poslední kniha Royalů, stali se jednou z mých nejoblíbenějších sérií a je neskutečně těžké jim říct své sbohem. Byla to úžasná jízda na horské dráze... Ale ted' ke knize. Za sebe musím říct, že pro mě to, bohužel, bylo docela zklamání. Ale i tak jsem si knihu užila a znovu se nasmála, což mi čtení velmi zpříjemnilo. I když jsem si to užila, jsou tu věci, které se mi prostě nelíbily a důvody, proč knize nemůžu dát plných pět hvězdiček jako jsem dala původní trilogii

Tenhle díl mi přišel o něco horší než ten předchozí. Bylo tam hodně umělého dramatu - hlavně kolem Hartleyiny amnésie. Když už jsem u té Hartley, musím říct, že v Prohnilém království byla jiná, tu Hartley z předchozího dílu jsem tam prostě nenašla. To největší umělé drama byla Felicity. Obvykle mám v knihách ty mrchy ráda, obzvlášt' v téhle sérii, ale ta se mi nelíbila. V Padlém dědici byla ještě v pohodě, ale tady to bylo nucené. Další problém příběhu je vztah Easotna s Ellou. V prvních třech knihách jsou nejlepší kamarádi a ukazují nám jejich sourozeneckou lásku... Ale tady? Easton má s Ellou pořád nějaký problém, uráží ji a neustále se zabývá tím, že on byl první Royal, kterého políbila atd.

A ted' přichází největší kámen úrazu - "uzavření". Nevím, zda se tomu tak dá říkat, ale nevadí. Bylo to hrozně uspěchané, mělo to skvělý náběh na nějaký pěkný konec, ale přišlo to moc brzo a nelíbil se mi. přicházela scéna, na kterou jsem se těšila, ale nečekala jsem, že se to tam všechno uzavře. Bylo to neskutečně uspěchané. A to odhalení co tam bylo si autorky mohly nechat, to byla hrůza. Ono už se na to naráželo v průběhu knihy, ale já si jen přála at' to není pravda... Zlepšila to poslední kapitola, ta byla moc krásná, ale mohla se odehrávat o několik let později a taky bych uvítala jednu kapitolu navíc z pohledu Elly jen o ní a Reedovi. Ale co už. Abych tu nepsala jen samou kritiku, musím napsat i to, co se mi líbilo. Hartley byla skvělá, když postupně zjišt'ovala svou minulost a nacházela způsoby, jak vše vyřešit. Easton a ten jeho humor opět nezklamali, prostě klasický Easton. A samozřejmě, East a Hart spolu byli naprosto krásní, mnoho pěkných scének spolu měli. Kéž by jen bylo více dílů... Royalové zůstanou v mém srdci navždy. Zazvonil zvonec a pohádky je konec.

Anotace:
Od chvíle, kdy Hartley Wrightová poznala Eastona Royala, se její život změnil. Všude se skrývají nepřátelé, za všemi dveřmi číhá nebezpečí. Po tragické nehodě, která ji obrala o vzpomínky, zjišťuje, že nemůže nikomu důvěřovat, a to ani modrookému chlapci, který jí přísahá, že vše napraví.
Instinkty jí napovídají, že Easton je nebezpečný, a neví, zda mu může věřit. V chaosu, který s sebou Easton přináší, se Hartley nevyzná a emoce, jež k němu cítí, ji jen matou.
Easton chce, aby si vzpomněla. Hartley se domnívá, že lepší bude zapomenout.
Možná má pravdu.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za komentář!