Jurassic World: Fallen Kingdom

By simaa - srpna 28, 2018

Jurassic World: Fallen Kingdom (český název: Jurský svět: Zánik říše) je pokračování filmu Jurassic World z roku 2015.
Já už od malička miluju dinosaury a nový díl Jurského světa jsem prostě nemohla minout! Předchozí díl jsem viděla poprvé nedávno, když byl v televizi a navnadil mě, abych okamžitě shlédla druhý díl.
Narozdíl od ostatních filmů, tady nehraje roli, kdo z těch lidí přežije, ale spíše kteří dinosauři. V průběhu filmu jsem naprosto žasla nad tou grafikou. Ta je ostatně stejně úžasná a realistická jako vždy. Úplně jsem obdivovala jak tvůrci vytvořili ty napínavé atmosféry, jak už scénami, tak i perfektně hodícími se soundracky. Nádherným příspěvkem k filmu byla Blue, to jsem si užila fangirling, zamilovala jsem si ji už v předchozím díle a i tady úplně skórovala. Ne, vážně, ti lidi mě tam nezajímají, já se tu rozplývám nad dinošem. Za mě to byla báječná podívaná a film moc doporučuju. Já bych dokázala doporučit snad vše, kde jsou dinoši... Ale vážně to stojí za to a už se nemůžu dočkat pokračování.

Zdroj obrázku: IG Jurassic World

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za komentář!