PADLÝ DĚDIC | Erin Watt

By simaa - srpna 27, 2018


Po několika měsících jsem se konečně rozhodla pokračovat v sérii Royalů. Zbytek série jsem odložila, protože už není o Elle a Reedovi. Je o Eastonovi. V českém vydání je i novela Poskvrněná koruna, tu jsem ještě nečetla, protože mám anglické e-knihy a v UK/USA to vyšlo zvlášt' Jsem ráda, že jsem se do toho pustila, ještě nikdy jsem se u ničeho tak nezasmála. První půlku knihy jsem myslela, že snad umřu smíchy. Miluju humor téhle série a i Eastona. Je to zatím asi nejvtipnější díl Royalů, ale prvním třem dílům se to nevyrovná.

Easton byl vždycky jedním z mých oblíbenců a bylo úžasné být celou knihu v jeho hlavě. Je to prostě frajer, hned na první straně jsem se smíchy málem válela na zemi, humor kniha opravdu nepostrádá. Easton především hodně zajímavou postavou, přijde mi takový reálný. Je chytrý,ale i hlupák, neskutečně přitažlivý, ale taky i hezky otravný a vtěrný. Má své chyby a uvědomuje si to. Moc se mi ale nelíbilo, jakého z něj udělaly autorky alkoholika a taky nevychytaly, jeho "opilecké" chování, nešlo poznat, že by byl.

 Přibylo i pár nových postav. Jedna z nich je Hartley, s Eastonem jsou skvělá dvojka a moc jsem si užívala jejich vyvíjející se vztah. Kolem Hartley je i hodně tajemství, moc se mi líbilo, jak se její minulost kousek po kousku odhaluje.Já ve chvílích spekulovala, co se v její minulosti stalo (to bych nebyla já), ale s ničím jsem nepřišla. Ella mi tam připadala, že se až moc stará, připadala mi tam jakoby zastávala roli Eastonovy matky...Lauren (holka Sebastiana a Sawyera) se v minulých knihách zdála v pohodě, ale tady byla hrozně nesympatická.

Děj byl částmi pomalý, ale nahradily je moc hezké a někdy i vtipné scénky. Autorky už dříve ukázaly, že dokáží nechat čtenáře na konci knihy úplně bez dechu, ale já opravdu nečekala, že to udělají znova! Já nemít další díl, tak se asi umučím myšlenkami, co se stane dál. Konec je hodně otevřený, ale navnadil mě, abych okamžitě popadla poslední díl a začala číst. I když jsem si čtení užila a Eastona jsem si zamilovala ještě víc, připadá mi, že tomu něco chybělo...

Anotace:
aston Royal je bohatý, chytrý a sexy. Jediné, po čem v životě touží, je bavit se. Následky svých činů nikdy nedomýšlí, protože ani nemusí.
Dokud se neobjeví Hartley Wrightová, která jeho bezstarostným životem otřese. Je jediná, která ho odmítla, přestože ji přitahuje. Easton se v ní nevyzná, a tím spíš jí nedokáže odolat.
Hartley o něj nemá zájem. Tvrdí, že by měl nejdřív dospět.
Možná má pravdu.

Výčitky. Pravidla. Nepřátelé. Poprvé v životě Eastonovi jméno Royalů k ničemu není. A brzy zjistí, že čím výš začínáte, tím tvrději můžete spadnout.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za komentář!