CATWOMAN: SOULSTEALER | Sarah J. Maas

By simaa - srpna 25, 2018

Do knihy jsem se pustila jen z jednoho důvodu: Sarah J. Maas, a proto jsem si ji nemohla nechat ujít. Kdyby kniha nebyla od SJM, asi bych ji moc pozornosti nevěnovala. Superhrdinové mě v knížkách nikdy nějak nezajímali. Moc jsem od knihy neočekávala, spíše jsem očekávala něco v úplně jiném stylu, ale i tak jsem věděla, že Sarah prostě nezklame. Musím říct, že opravdu nezklamala. Je to třetí díl série DC Icons, ale není potřeba číst ostatní díly, knihy na sebe totiž vůbec nenavazují.

Ještě nikdy jsem nic takového nečetla a možná i díky tomu jsem si to tak užila. Nikdy jsem nevěděla, co se stane. Jasně, jedna věc už od začátku jasná, že se stane, a to je prozrazení pravé identity Catwoman a Batwinga. Jednu věc jsem věděla už od první kapitoly: Selina by si skvěle rozuměla s Aelin (Skleněný trůn) a s Feyre (Dvůr trnů a růží). Celkově mi Selina jako charakter výborně sedla. Čekala jsem, že bude nějaká dobračka, která bojuje proti zlu a zachraňuje svět, ale ona ne. Ona je ten padouch! Vážně, to její anti-hero chování nemělo jedinou chybičku a ještě jak se vždy ukázala jako Catwoman ve velkém stylu, vždy si to tam nakráčí hlavními dveřmi. Nejlepší tam bylo to trio: Catwoman, Harley Quinn a Poison Ivy. Ty dvě to tam ještě více zpestřily. A Luke je takové zlatíčko a jako Batwing je ještě větší zlatíčko.

Moc se mi líbilo, jak se Catwoman a Batwing navzájem honili a do toho všeho se jim pletly i osobní životy a Selinin život před tím, než se vrátila do Gotham City , který se postupně v průběhu knihy odhaluje. Někdy mi ten záblesk z minulosti přišel zbytečný, ale bavilo mě to. Až u konce Selina ukázala, jak moc se Aelin opravdu podobá. To jsem až zatajovala dech. Těch několik posledních kapitol mi hodně připomínalo události z Dvoru křídel a zmaru a z Říše bouří. No, musím říct, že u konce mám trochu smíšené pocity. Sarah asi nemusela opakovat to, co se stalo v ACOWARu a mohla to nějak obejít nebo něčím nahradit. Já se tak nějako obávám, že zase udělá to samé v Kingdom of Ash, nakonec z toho nijak naštvaná nejsem, ale jestli to samé udělá u KoA (už by to byla třetí kniha), tak budu určitě smutná, že nemohla přijít s něčí novým... Každopádně jsem si Catwoman hrozně zamilovala, i když to v částech bylo pomalejší a určitě bych brala druhý díl, i když nejspíš nebude.

Anotace:
Když je Netopýr pryč, Kočka si bude hrát. Je čas zjistit, kolik životů kočka doopravdy má...
Dva roky poté, co unikla z chudinské čtvrti Gotham City, Selina Kyle se vrací jako záhadná a bohatá Holly Vanderhees. Rychle zjišt'uje, že s Batmanempryč na životně důležité misi, Batwing je ponechán, aby zastavil příliv známých zločinců. Gotham City je zralé pro převzetí.
Mezitím, Luke Fox chce dokázat, že má to, co je potřeba pro pomáhání lidí v jeho roli jako Batwing. Zaměřil se na nového zloděje, který vypadá chytřejší než většina. Spojila se s Jedovatou Ivy a Harley Quinn a dohromady dělají zmatek. Tahle Catwoman může být Batwingovou zkázou.
Selina hraje zoufalou hru kočky a miši, vytvářející nečekané přátelství a zápletky s Batwingem nocí a jejím dábelsky pohledným sousedem Lukem Foxem dnem. Ale s nebezpečnou hrůzou z minulosti na jejím ocase bude schopná vytáhnout loupež, která je nejblíže jejímu srdci?

  • Share:

You Might Also Like

1 komentářů

  1. Pěkná recenze, do knihy se chci taky pustit :) Teď rozečítám Wonderwoman, úvod této série .)

    OdpovědětVymazat

Moc děkuji za komentář!