After

By simaa - dubna 22, 2019

After (český název: After: Polibek) je romantický film založený na stejnojmenné knize od Anny Todd.

Knižní předlohu jsem si neskutečně zamilovala a na tento film jsem se těšila měsíce. Do kniha jsem musela jít hned na premiéru. Podle všech těch trailerů to vypadalo, že se film opravdu povede a já si byla stoprocentně jistá, že jej ohodnotím plným počtem hvězdiček. Bohužel tomu tak ale není... 
Jak už jsem zmínila, na After jsem se moc těšila, popravdě jsem se na žádný film takhle nikdy netěšila - a o to bylo větší zklamání.

Když se hned na začátku objevila Josephine Langford jako Tessa, já přísahám, že jsem málem vykřikla nadšením, ale po prvních pár minutách mi přišlo, že se všechno děje hrozně rychle. Bylo to až tak rychlé, že kdybych nečetla knihu, tak ději asi vůbec nerozumím. Já chápu, že 600 stránek knihy se do jednoho filmu prostě nacpat nemůže a film se od knihy vždy liší, ale tohle už nebylo After... 

Nevadilo by mi, kdyby to bylo i tak dobré, ale způsob, jakým je film udělaný je hodně špatný. Celkově byl děj o ničem, není ničím originální, ani zajímavý a z adaptace úžasné knihy se stalo obyčejné teenagerské klišé, které jsme viděli už tisíckrát. Chybělo tam mnoho, opravdu mnoho důležitých scén. Podle mě to bylo hodně způsobeno dostupností. V USA je film ohodnocen PG-13 a tvůrci museli mnoho scén vystřihnout a nahradili je tam absolutně nedůležitýma scénama. Film je celý strašně divně sestříhaný. Scény se vůbec neprolínaly. Měla jsem pocit, že se dívám na nějaké video na YouTube, kde jsou za sebou položeny scény. Občas jsem se zasmála, což občas bylo fajn, ale  jindy ty vtipné věci byly nemístné a necharakteristické. Vůbec nevynikly povahy postav, z úžasně napsaných, originálních charakterů postav se staly nezajímavé postavy. Tohle není chyba herců. Lepší obsazeni bych si ani přát nemohla (ano, herecký výkon Hera jako Hardin trochu zaostával, ale je to jeho první hlavní role), herci byli skvělí, jenom jejich postavy díky chybějícím scénám nevynikly. Je to chyba režisérky, která v podstatě odmítla držet se knihy. Na filmu se mi líbily akorát herecké obsazení a soundracky. Jinak vše, co knihu dělalo svým způsobem speciální a kouzelnou se ve filmu úplně vytratilo.

Láme mi srdce psát takové negativní věci, ale prostě nemůžu jinak. Pokud bude další film, doufám, že se tvůrci pro příště z těchto chyb poučí a udělají film, na který se dá dívat, a nebo se vymění tvůrčí tým. Tohle zklamaní mě neskutečně dostalo. Mě se chtělo brečet jen co jsem vyšla z kina a poté i doma a další den jsem kvůli tomu měla celý den špatnou náladu. Ještě v životě jsem nebyla takhle zklamaná...


Zdroj obrázku: FB After Movie

  • Share:

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Na tento film mi neustále niekde vybehujú reklamy a celkom sa mi zapáčil, ale asi radšej siahnem po knihe...:D :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já myslím, že uděláš dobře. Kniha je úžasná a celá série je jedna z mých nejoblíbenějších :D

      Vymazat

Moc děkuji za komentář!