AFTER WE COLLIDED | Anna Todd

By simaa - dubna 29, 2019


Poté, co jsem dočetla první díl, jsem si musela okamžitě přečíst druhý, protože po konci After to opravdu nešlo. Potřebovala jsem vědět, co se stane dál mezi Hardinem a Tessou a musím říct, že tohle byla jedna velká emocionální jízda na horské dráze. Člověk už by si myslel, že si ti dva už vším prošli a teď už bude vše v pořádku. Hahahaha.... To ani z daleka.

Po událostech, které se staly v After jsem nevěděla, jestli někdy budu schopná pochopit nebo přijít na to, proč Hardin udělal to, co udělal. S tím mi neskutečně pomohly kapitoly z Hardinova pohledu. Nejen, že jsem jsem přišla na to, proč takhle ublížil Tessa, ale konečně jsem měla možnost vědět, co se děje v jeho hlavě, a na co myslí. Viděla jsem všechen ten vztek a zmatek, který v sobě má, a jak se snaží potlačit svou špatnou stránku a jeho snahu stát se lepším člověkem. To všechno kvůli Tess.

Když už jsem u Tessy... moc se mi nelíbilo, jak se v některých situacích chovala. Taky hodně o věcech pochybovala, konkrétně si byla nejistá jejím vztahem s Hardinem a často jednala zbrkle a impulsivně. Nejvíce mi vadilo, jak každou maličkost zveličovala. A to vedlo k mnoha hádkám. Samozřejmě i Hardin k nim bohatě přispíval, oba dělali chyby, kterých později litovali. Pak se do toho všeho pletl i Zed... Ale takový už je život a žádný vztah není nikdy bez komplikací. A to dělá tuhle knihu/sérii tak skutečnou, a co na ní tak miluju. Život ani vztahy nejsou perfektní, a to se týká i Hardina s Tessou. Oba se v průběhu knihy nějak vyvinuli a změnili, ať už to byly jejich postoje nebo charaktery.

Pro mě to byla obrovská emotivní jízda, neustále se něco dělo, a když už se vše zdálo v pořádku, nebo alespoň v klidu, vždy se stalo něco, co to změnilo, takže jsem se opravdu nenudila a neskutečně jsem si knihu užila. Moc se mi líbí, jak autorka dokáže takový vztah, emoce a události sepsat tak reálně a emotivně, že v částech až zadržujete dech. Další věc, kterou autorka vždy dobře vypiluje, jsou konce jejích knih. Stejně jako u prvního dílu, i druhý díl má nečekaný konec, u kterého máte obočí vytažené až někde kde stropu a vykulené oči, a který Vás přiměje okamžitě popadnout další díl.

Za poskytnutí této knihy jsem moc vděčná e-shopu Megaknihy.cz, bylo to úžasné počtení.


  • Share:

You Might Also Like

1 komentářů

Moc děkuji za komentář!