PLAYLIST: Paper Princess

By simaa - února 09, 2019


V tomto článku vám představím můj playlist písní k sérií Royalové (Papírová princezna). Série je pro mě obrovská srdcovka, vždy si ji strašně ráda přečtu znovu. Předem upozorňuju, že písně jsem vybírala podle svého vkusu, takže nezaručuju, že se vám bude líbit a snad uvidíte podobnost písně se sérií. Pod každou písní je popis, co mi připomíná sérii/knihu.

PLAYLIST NA YOUTUBE


Lorde - Royals

Tady je už z názvu jasné, proč je tahle píseň v playlistu, ona do něj prostě patří. V podstatě popisuje život našich milovaných Royalů jak se na první pohled zdá Elle. 


Hailee Steinfeld - Rock Bottom

Tahle píseň mi připomíná vztah Elly a Reeda. Ze začítku se nenáviděli, hrávali mezi sebou různé hry, Reed se Elle dostal pod kůži jako ještě nikdo a Ella Reedovi..
Ale později, ta nenávist se proměnila v lásku. 


Rachel Platten - Fight Song

Ellu jsem vždy považovala za jednu z nejsilnějších hrdinek, o jakých jsem četla. Ať se děje cokoliv, je to bojovnice, vždy v sobě najde sílu bojovat. Nezáleží ji, co si o ni kdo myslí. Neměla lehký život, ale přesto bojuje a nebrečí někde v rohu...


Demi Lovato - Confident

Nejen, že je Ella bojovnice, je taky sebevědomá, a to jsem na ni vždy obdivovala. Dokáže na sebe upoutat pozornost a nikdy se nenechá ponížit a nenechá si od nikoho namluvit, jak by se měla chovat, nebo co by měla dělat. 


Hoobastank - The Reason

Tohle je určitě Reedův song pro Ellu po konci první knihy. 


Charlie Puth - Dangerously



Machine Gun, Camila Cabello - Bad Things



Shawn Mendes - Bad Reputation

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za komentář!