Zfilmování knihy ''Zavržený''

By simaa - září 15, 2018

Kniha Zavržený od Beccy Fitzpatrick bude mít filmovou verzi. Režisérkou je Kellie Cyrus, která režírovala The Vampire Diaries a The Originals. Nedávno se také obsadily hlavní role. Noru si zahraje známá herečka Liana Liberato (byla například v To The Bone a Zůstaň se mnou). Patche bude hrát začínající herec Wolfgang Novogratz. Více z obsazení by se mělo odhalit v nejbližší době. Datum premiéry není zatím známo.

Ságu Zavržený jsem četla a zamilovala jsem si ji, a proto si komentář k obsazení prostě nemůžu odpustit. Opravdu jsem neočekávala, že obsazení bude dokonalé, přesně jak si postavy představuji, ale tohle se mi vyloženě nelíbí. Hlavní postavy jsou na obsazení a to nejdůležitější a tady se to opravdu nepovedlo. Liana jako Nora je jakž-takž v pohodě, i když bych do mého obsazení nezařadila. Ale Wolfgang jako Patch? Patch má být neskutečně přitažlivý a sexy, má mít takovou "bad guy" image. Tohle Wolfgang prostě nesplňuje, alespoň to tak vnímám já. Jsem si jistá, že někdo je s obsazením více než spokojený. Je mi líto, že se mi nelíbí, ale možná mě oba překvapí a doufám, že se film povede.

FAKTY K FILMU:
- Kellie (režisérka) by chtěla dosáhnout úspěchu, který měla sága Stmivání
- Nora bude mít na zápěstí své znaménko
- Ve filmu se objeví scéna, kdy se Nora dotýká Patchových jizev v motorestu
- Wolfgang i Liana od doby, kdy byli obsazeni četli knihy
- Wolfgang a Liana už se znají
- Točit se začne v říjnu a budou i fotky z natáčení
- Točit se bude v Cape Town (Kapském Městě)
- Becca Fitzpatrick (autorka) bude dohlížet na natáční
- Scénář už je napsaný

 -fakty, prosím, kopírujte se zdrojem. Daly mi práci je nashromáždit-


Liana Liberato a Wolfgang Novogratz
Zdroj obrázku: Deadline.com

  • Share:

You Might Also Like

3 komentářů

Moc děkuji za komentář!