LEA HONOR: TŘPYTÍCÍ SE MĚSTO | Lenka Bandurová

By simaa - září 08, 2018


O přečtení a následné zrecenzování této knihy jsem byla požádána přímo autorkou. Krásná obálka, krásné hodnocení a poutává anotace. Nemohla jsem říct ne. Přiznám se, že tohle byla moje úplně první kniha, od českého autora. Taky je to její první kniha. Já se jen divím, že ji ještě neobjevilo žádné nakladatelství, protože tohle se rozhodně vyrovná i zahraničním bestsellerům. Moc pěkné a příjemné počtení. Jsem neskutečně ráda, že jsem čtení neodmítla a nenechala si to ujít.

Moc mě zaujalo, jak je v příběhu zapojena a vymyšlená mytologie a zvyky jednotlivých krajin. Každá krajina je jiná a má vlastní zvyky a tradice, které jsem poznávala je spolu s hlavní hrdinkou. Nemůžu se rozhodnout, která je mi nejvíce sympatická, všechny mají něco originálního, co ta jiná nemá - ať už to byl jen detail nebo zvyk nebo způsob žití... Rozhodovat se asi ani nechci. Ne všechny místa tam byly úplně krásné. Byla tam i ty, které naháněly hrůzu, úplně jsem zbožňovala, jak vytvořily napínavou atmosféru. Celý svět jsem si moc zamilovala, je to takové... jiné a originální.

Všechno to hodně rychle utíkalo, stránky se četly snad úplně samy. Ale zároveň příběh vůbec nikam nespěchal, naopak. Autorka si hezky dala práci s vyobrazením celého toho krásného a originálního světa a s poznáváním postav a do toho ještě dala drama, které se nikdy neomrzí. Moc se mi líbilo, že tam nejsou nějaké perfektně nereálné postavy, ale lidé, kteří dělají lidské chyby, i když mi ze začátku připadalo, že se hlavní hrdinka na svůj věk chová jako dítě a Thomas zase jako ten, komu vše patří. Ono to i částečně patří do světa knihy. Jinak byly postavy úžasné, i když mohly dostat více prostoru. To neustálé hádání Thomase a Ley mi vždy přišlo skvělé. A to kočkování Fleur a Ley mi vždy vykouzlilo úsměv na tváří, stejně jako jejich občasné spojenectví. Poslední kapitola a otevřený konec mě neskutečně navnadil na další díl, nemůžu se dočkat až bude hotový druhý díl.

EDIT: Kniha vyjde 27. 4. 2020 u nakladatelství CPress

Autorka pořádá soutěže o výtisky s podpisem zde a zde


V další autorčině soutěži, která se bude pořádat, se můžete těšit na záložky, které jsem vytvořila přímo pro Leu

Anotace:
První díl fantasy ságy od debutující české autorky

Dva válečnické rody – jeden prostý, druhý vznešený.

Kdysi mezi nimi vzniklo pouto, které musí být naplněno.

Ona pochází z kraje vycházejícího slunce a barev.

On ze země deště a lilií. Ona nadevše miluje svou rodinu, on věnoval své srdce jiné ženě. Jsou rozdílní jako letní den a podzimní plískanice, přesto se osud rozhodl, že jejich životy nerozlučně sváže. Společně se vydávají na nebezpečnou cestu po krajích prosycených tajemnem. Každý ovšem sleduje svůj vlastní cíl.

Ona hledá způsoby, jak zpřetrhat vynucený svazek, aby se mohla vrátit domů. On se snaží najít možnost, jak zachránit svou životní lásku, aniž by porušil dávný slib.

Ani jeden však netuší, že je pronásleduje temnota, z níž se každou chvíli vynořují Stíny, které se je snaží polapit do smrtelných osidel…

  • Share:

You Might Also Like

1 komentářů

Moc děkuji za komentář!