Men In Black: International

By simaa - července 02, 2019

Men In Black: International je spin-off filmové série Men In Black.

Jak už to tak u mě bývá, na film jsem si zašla do kina jen kvůli Chrisovi Hemswothovi a Tesse Thomphson. Původní sérii MIB jsem neviděla, takže nemůžu soudit, co je lepší, jak to mnoho lidí dělá. Chris a Tessa jsou skvěle sehraná dvojka, což už ukázali ve filmu Thor: Regnarok, a v MIB jim to na scéně neskutečně klapalo. 

Od filmu jsem nic extra nečekala a ani mě nijak ničím nepřekvapil. Je to velmi příjemná, která ničím neurazí a je zábavná a humoru tam taky nechybí, zvláštní efekty byly skvělé a realistické, děj byl zajímavý. Asi nejvíc se mi líbilo partnerství M a H a všechny ty humorné scény. Jak už jsem zmínila, nic tam není nějak překvapující, naopak bych řekla, že snad všechny zvraty jsem prokoukla, bylo to takové okaté. Bylo to hodně způsobené tím, že se děj posunoval hodně rychle a soustředil se hlavně ta hlavní linii příběhu. 

Chyběla tam nějaká ta „omáčka“, něco navíc k příběhu, ocenila bych, kdyby se děj více soustředil i na partnerství a kamarádství hlavních postav, nebo něco víc o jejich životech než se připojili k MIB, M měla na začátku krátkou backstory a u H... Tam to s jeho životem bylo tajemnější, čekala jsem, že z toho tvůrci vytáhnou víc, než vytáhli a na konci, když už bylo po všem jsem si říkala „to už je všechno?“. Sice to není úplně pěti hvězdičkový film, dávám čtyři, přesto, že jsem na filmu našla docela dost negativ, tak nejsou až tak velké a film jsem si dost užila. 

Tento obrázek nevlastním

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za komentář!