Avengers: Endgame

By simaa - května 31, 2019

Avengers: Endgame je dvacátý druhý film od společnosti Marvel Cinematic Universe a zároveň desátý a poslední film z třetí fáze a momentálně je druhý nejvíc vydělávaný film v historii.

Na Marvel jsem se začala dívat teprve letos, dovívala se na něj teprve pře několika týdny a hned jsem si musela  rezervovat vstupenku na Endgame. Ani nevím, kde začít... Tenhle film byla opravdu pecka. Ještě větší, než Infinity War. Zhruba do první třetiny jsem si myslela, že to lepší nebude, ale pravdou je, že pokračování je o hodně, opravdu o hodně lepší.Zhruba první polovina se hodně soustředila na řešení problémů z Infinity War, byla taková napínavá a samozřejmě i vtipná, asi zatím nejvtipnější Marvelovka, upřímně jsem si myslela, že asi umřu smíchy. Ta druhá polovina byla už akčnější, více bojová a ještě více napínavá.

Několik věcí v rozuzlení zápletky mi trochu nedávalo smysl. Takhle, smysl to dávalo, jen to bylo takové pomatené. Ale taky to mělo v sobě něco originálního, určitě to bylo zajímavé rozuzlení. Vše jsem pochopila až, když jsem se na to podívala po druhé.

Na filmu jsem se neskutečně užila ty komické scénky. Obvykle to tam nejvíc zabíjí Tony, anebo Rocket, ale ne, tentokrát to byl Thor, na jeho vystoupení nikdy nezapomenu, přísahám, že jsem z něho až brečela smíchy ... Mnoho postav se dočkalo zakončení svého příběhu, někdy to bylo smutné a někdy šťastné. Bylo mi docela líto, že Captain Marvel tam byla jen párkrát, měla tam jen takovou vedlejší roli, čekala jsem, že bude v příběhu důležitější.

Bylo to epické zakončení jedné velké éry, u kterého brečíte, smějete se, dokonce i obojí najednou.

#ILoveYou300

Zdroj obrázku: FB Avengers

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za komentář!