ONE NIGHT: PROMISED | Jodi Ellen Malpas

By simaa - února 22, 2020


Na tuto knihu jsem dostala doporučení od kamarádky. Nevím proč, ale moc se mi knihu číst nechtělo, opravdu nevím proč... Každopádně se ve mě po nějaké době něco zlomila a rozhodla jsem se, že si ji tedy přečtu a požádala jsem e-shop Megaknihy o poskytnutí knihy v rámci naší spolupráce. Docela jsem se bála, že se mi kniha nebude líbit, nerada poté píšu negativní recenze, ale One Night: Promised je opravdu něco. Rozhodně ne zklamání! Kniha skrývá tolik tajemství, že mi to až hlava nebrala.

Olivia "Livy" Taylor není úplně typická 24-letá holka. Livy nechodí moc do společnosti, veškerý svůj čas stráví staráním se o svou babičku a prací, má jen pár přátel. Je ale milá, obětavá a přátelská. M, neboli Miller, je v určitých směrech pravý opak Livy. Často chodí do společnosti, je velmi (někdy až příliš) sebevědomý, arogantní a uzavřený člověk. Miller byl po mě po většinu knihy záhadou, nic moc o sobě nedal vědět a bylo kolem něj mnoho záhad. Poté, co Livy potká Millera její život a snad i ona sama, není, jaké to bývalo. Už od samého začátku mají ti dva nesmírnou chemii, což je něco co ani jeden z nich nikdy nezažil. Ani jeden ale nemůže zabránit fascinaci, kterou jeden pro druhého cítí, a tím se od sebe nemůžou držet dál.

Jejich "vztah" začal docela jednoduchou dohodou, ale co se začalo dít poté rozhodně nebylo jednoduché. Ze začátku se zdá, že žijí v úplně jiných světech a společně jim to nemůže nikdy fungovat. Hlavně proto, že Miller není po většinu času zrovna upřímný, má své démony z minulosti i přítomnosti, které jej neustále pronásledují. Dokonce i Livy má svou minulost, na kterou není přes příliš pyšná, ale část její minulosti se vrátí. 

Jak už jsem zmínila, jejich světy se ze začátku zdály, že nemůžou být odlišnější, ale později se ukáže, že věci nejsou, jak se na první pohled zdají. Řekla bych, že to platí pro vše, co se v téhle knize/sérii stalo, vše má nějaké skryté pozadí. One Night: Promised neobsahuje jen jednu dějovou linku, ale postupně se k ní přidávají další, které nesou samé otázky a tajemství. Líbí se mi, jak autorka kráčí v této knize poměrně úzkou linii mezí romancí a něčem mnohem temnějším a tajemnějším. 

Díky tomuto jsem se od knihy nemohla vůbec odtrhnout, rozhodně patří mezi nejlepší/nejzajímavější knihy, co jsem letos (a možná vůbec) četla. Příběh se postupně stává temnějším a odkrývá více skrytých tajemství. V momentě, kdy se zdálo, že je vše v pořádku, přišlo velké a nečekané baaang a všechno bylo najednou jinak, velké tajemství je venku. Upozorňuji, že kniha končí opravdu nečekaně a je potřeba mít u sebe hned druhý díl, nebo radši rovnou i ten třetí, protože budete jednoduše potřebovat vědět, co se stane dál.

Hrozně moc chci poděkovat e-shopu Megaknihy.cz za poskytnutí k přečtení tohohle úžasného příběhu. 


Knihu One Night: Promised si můžete zakoupit zde.
Další knihy Jodi Ellen Malpas zde (česky), zde (anglicky a německy) a zde (slovensky a anglicky).

SPOTIFY PLAYLIST

YOUTUBE PLAYLIST









  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za komentář!