The Nutcracker And The Four Realms

By simaa - prosince 09, 2018

The Nutcracker and the Four Realms (český název: Louskáček a čtyři říše) je filmová verze pohádky Louskáček od studia Walt Disney.
Pohádky od Disneyho miluju už odjakživa. Filmové i ty kreslené. Na tento Louskáček jsem se těšila už hodně dlouho a konečně jsem měla šanci si na něj zajít do kina. Hodně jsem se i těšila na Mackenzie Foy, která hrála malou Renesmee ve Stmívání.
Viděla jsem snad všechny Disney pohádky. Louskášek a čtyři říše jsem si užila, ale trochu mě zklamal. Děj byl docela předvídatelný a zápletka příliš slabá a jednoduchá. Nechci moc srovnávat, ale ostatní filmové zpracování klasických pohádek mívají takovou temnější a napínavější zápletku a celkově i děj. A mnoho věcí zůstalo na konci nevyřešených a otevřených. Na druhou stranu jsem obdivovala všechny ty nádherné kostýmy, celý svět, animace, tu krásnou ruskou architekturu, skvělé herecké výkony, a překvapivě byl dobrý i dabing. Takže po té umělecké stránce tomu opravdu nic nechybělo, narozdíl od děje, který toho hodně postrádá.


Zdroj obrázku: Louskacekfilm.cz

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů

Moc děkuji za komentář!